2021-04-07, 05:28
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Tror ni att BB är i krismöte just nu och tar bort ''Generalerna'' imorgon för att hjälpa Nardos popularitet?
Hon hjälper sin popularitet helt fantastiskt själv. Satan vad hon växer! Fortsätt så, Alberto.
2021-04-07, 05:34
Medlem
Det hände tydligen saker efter jag gick och la mig igår. Jag har även funderat på en sak efter jag såg generalernas mcdonaldsfest igår.

Jag tycker BB ska skicka in ett uppdrag till Che Guevara att lura in Generalerna i annexet och avsätta dom. Det finns ingenting som hindrar generalerna att äta ärtsoppa med sina mannar. Väl där får dom efter några timmar valet m90 brallor, ärtsoppa och frihet eller generaluniform ärtsoppa och fängslade resten av veckan.

Enkelt sätt att banka in lite ödmjukhet i dom tomma jävla skallarna!
2021-04-07, 05:55
Medlem
DigglerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Min favorit genom hela programmet är Tanja.
Det är något speciellt med henne.
Hon vet vad hon vill men verkar också vara både snäll och rolig och verkligen inte skrytsam över sitt utseende trots att hon enligt mig är både snyggast och charmigast.
Tanja ❤️

Blir väl svårt att gillat henne genom hela programmet, när hon inte deltagit sedan start?
2021-04-07, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Nej hon är mer osäker på om han är seriöst eller inte , det är så hon menar. Hon har svårt att lita på han, ibland när han pratar om saker.

Förstår om Emelie är lite orolig.

Minns jag rätt så klagade Steff på att hon var sexuellt frustrerad, och Dompa bad henne att säga till honom när hon kände så nästa gång.

? Kan helt ha missuppfattat situationen. Men jag får uppfattningen att han vill mysa runt men inte ha något seriöst. Lite som Emelie då.
2021-04-07, 06:40
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Min favorit genom hela programmet är Tanja.
Det är något speciellt med henne.
Hon vet vad hon vill men verkar också vara både snäll och rolig och verkligen inte skrytsam över sitt utseende trots att hon enligt mig är både snyggast och charmigast.
Tanja ❤️

+1 på den. Hoppas verkligen hon tar hem spelet. Men hon har ju det emot sig att hon inte var med från start.
2021-04-07, 07:02
Medlem
Får de sova till 9-10 som vanligt? Så pinsamt att detta kallas militärvecka. Det är som att de bor på kollo. BB får skicka in en riktig militärgrupp som piskar skiten ur dom. Upp klockan 05.30 med sirener i högtalarna och strobeljus. Inte ligga och dra sig till 10. Och mer konsekventa straff för myglande ala AD, Peddot, Albanbögen. Simon ska definitivt ha autonominering för sitt hotfulla och odrägliga beteende igår. Regelbrott måste börja tas på allvar.
Senast redigerad av DehydratedApple 2021-04-07 kl. 07:06.
2021-04-07, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
Vill bara skicka kärlek till Simon ikväll!! Älskar denna människa. Han tar ingen skit och ger tillbaka vad folk förtjänar. Han gör det ingen annan vågar, han säger vad han tycker i deras ansikte på en gång. Inget filter. SIMON BORDE FÅ EN JÄVLA HEDERSMEDALJ. Tack som fan att han finns i huset. Bästa jävla Simon, önska han bara visste hur jävla rätt han har.

Helt enig! Medalj till Simon
2021-04-07, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JumJim
Helt enig! Medalj till Simon
Massa nya konton som prisar Simon helt plötsligt trots att han beter sig som en psykopat. Måste pågå någon slags masspsykos eller så är det folk som satsat pengar på honom. Sista alternativet är familjemedlemmar, släkt eller bekanta.
2021-04-07, 07:29
Medlem
folkgemenskaps avatar
Vissa deltagare havererar lite snabbare än vanligt bara i
Stanford Prison Experiment, 1971

Senast redigerad av folkgemenskap 2021-04-07 kl. 07:37.
2021-04-07, 07:31
Medlem
eribabsis avatar
Dom borde skicka in den riktiga generalen att styra upp. All makt åt Jimmy Guliano!
2021-04-07, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Emelie lyssnar engagerat. Ser inte alls uttråkad ut :-)

Hon visste precis vad som väntade när Nardos stövlade in i rummet och långt där innan utropade ”asså shit mannen, chilla, på riktigt!”
2021-04-07, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Fy fan, på ren svenska. Kolla på senaste klippet på TV4 Play. Adrian - vilken liten horunge! Ropar på Simon när General Alberto konfronterar honom om bland annat mössan. Vilken liten klen fegis han är. Han sjunker som ett sänke.

Ut med fanskapet nu.

Du skulle sett det live, var både obehagligt och underhållande på samma gång 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in