Det hände tydligen saker efter jag gick och la mig igår. Jag har även funderat på en sak efter jag såg generalernas mcdonaldsfest igår.
Jag tycker BB ska skicka in ett uppdrag till Che Guevara att lura in Generalerna i annexet och avsätta dom. Det finns ingenting som hindrar generalerna att äta ärtsoppa med sina mannar. Väl där får dom efter några timmar valet m90 brallor, ärtsoppa och frihet eller generaluniform ärtsoppa och fängslade resten av veckan.
Enkelt sätt att banka in lite ödmjukhet i dom tomma jävla skallarna!
Min favorit genom hela programmet är Tanja.
Det är något speciellt med henne.
Hon vet vad hon vill men verkar också vara både snäll och rolig och verkligen inte skrytsam över sitt utseende trots att hon enligt mig är både snyggast och charmigast.
Tanja ❤️
Blir väl svårt att gillat henne genom hela programmet, när hon inte deltagit sedan start?
Min favorit genom hela programmet är Tanja.
Det är något speciellt med henne.
Hon vet vad hon vill men verkar också vara både snäll och rolig och verkligen inte skrytsam över sitt utseende trots att hon enligt mig är både snyggast och charmigast.
Tanja ❤️
+1 på den. Hoppas verkligen hon tar hem spelet. Men hon har ju det emot sig att hon inte var med från start.
Får de sova till 9-10 som vanligt? Så pinsamt att detta kallas militärvecka. Det är som att de bor på kollo. BB får skicka in en riktig militärgrupp som piskar skiten ur dom. Upp klockan 05.30 med sirener i högtalarna och strobeljus. Inte ligga och dra sig till 10. Och mer konsekventa straff för myglande ala AD, Peddot, Albanbögen. Simon ska definitivt ha autonominering för sitt hotfulla och odrägliga beteende igår. Regelbrott måste börja tas på allvar.
Senast redigerad av DehydratedApple 2021-04-07 kl. 07:06.
Vill bara skicka kärlek till Simon ikväll!! Älskar denna människa. Han tar ingen skit och ger tillbaka vad folk förtjänar. Han gör det ingen annan vågar, han säger vad han tycker i deras ansikte på en gång. Inget filter. SIMON BORDE FÅ EN JÄVLA HEDERSMEDALJ. Tack som fan att han finns i huset. Bästa jävla Simon, önska han bara visste hur jävla rätt han har.
Massa nya konton som prisar Simon helt plötsligt trots att han beter sig som en psykopat. Måste pågå någon slags masspsykos eller så är det folk som satsat pengar på honom. Sista alternativet är familjemedlemmar, släkt eller bekanta.
Vissa deltagare havererar lite snabbare än vanligt bara i
Stanford Prison Experiment, 1971
Stanford professor Philip Zimbardo wanted to learn how individuals conformed to societal roles. He wondered, for example, whether the tense relationship between prison guards and inmates in jails had more to do with the personalities of each or the environment.
During Zimbardo’s EXPERIMENT, 24 male college students were assigned to be either a prisoner or a guard. The prisoners were held in a makeshift prison inside the basement of Stanford’s psychology department. They went through a standard booking process designed to take away their individuality and make them feel anonymous. Guards were given eight-hour shifts and tasked to treat the prisoners just like they would in real life.
Zimbardo found rather quickly that both the guards and prisoners fully adapted to their roles; in fact, he had to shut down the experiment after six days because it became too dangerous. Zimbardo even admitted he began thinking of himself as a police superintendent rather than a psychologist. The study confirmed that people will conform to the social roles they’re expected to play, especially overly stereotyped ones such as prison guards.
“We realized how ordinary people could be readily transformed from the good Dr. Jekyll to the evil Mr. Hyde,” Zimbardo wrote.
Senast redigerad av folkgemenskap 2021-04-07 kl. 07:37.
Fy fan, på ren svenska. Kolla på senaste klippet på TV4 Play. Adrian - vilken liten horunge! Ropar på Simon när General Alberto konfronterar honom om bland annat mössan. Vilken liten klen fegis han är. Han sjunker som ett sänke.
Ut med fanskapet nu.
Du skulle sett det live, var både obehagligt och underhållande på samma gång 😂