Det finns i andra länder där folk åkt i fängelse för att spottat i mat. och nån gjorde det mot en polis och det slutade ju inte bra.... fanns någon länk jag såg men har den ej sparad. bara att googla. på typ spotta i mat eller så.
Men vi är i Sverige sen är det skillnad att spotta i en polismans mat om det nu var i Sverige. Då pratar något mot tjänsteman. Ge dig nu, du är ute och cyklar!
+1
Jag fattar inte hur han orkar sitta o lyssna på henne. Och jag fattar heller inte varför jag sitter o lyssnar på detta 🤣🤣🤣
Hahaha.
Mest för att han för första gången går in i en diskussion. Och jag gillar det. Är inte alls förvånad att alla som har lämnat huset gillar honom. Men inte henne. Så någonting finns där hos honom.
Du har fel och det måste du själv egentligen förstå. Jag känner dig inte men om du försvarar henne så måste du försöka förstå åtminstone. Jag vägrar att tro att du är som henne.
Försvarar?!!? NU läste du slarvigt!!! Ha ha ha, jag skriver att Nardos är slut i pallet, fast med lite mildare ord! 🤣🤣🤣