2021-04-06, 23:53
Medlem
Flor-Idas avatar
Nog för att Adrian är en pussy, men just nu pulvriserar han megaidioten Nardos totalt. Han stiger på min lista. Nardos ligger f n på delad sistaplats tillsammans med Joel.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Det kan man undra. Kollar man dessutom på toppkommentarerna på Tjafs youtubevideos så är det alltid Nardos som allra högst upp. Folk avskyr verkligen hennes härskartekniker och översittarattityd.
Jaha. Jag förstår det. Det finns ingen gråzon. Inget mitten. Det är bara jag, jag, jag, jag.
Hur kan man leva med sig själv så uppumpad och beredd till fight. Det är inte klokt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Vad jag hoppas att Nardo "mister sitt jobb" och hamnar i andra gruppen 😁

Snälla låt det ske
Medlem
vad är det för jävla gnäll mot Nardos? hon agerar bara som en general ska göra
Medlem
Stockholmsyndrom på negern hon vill ha revansch för det som hände hennes släkt 100 år sen!
2021-04-06, 23:54
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det han gör är att provocera fram och trycker på känsliga knappar, t.ex Joel tills de lackar ur och får de att göra bort sig. Han är så skum så det finns inte och annars ska han verka så solidarisk men i själva verket uppmuntrar han ju till att de andra ska ryka ihop. Nardos kan vara en pain in the butthole och as jobbig men att han fegar ur och springer in till de andra för att trigga igång ett storgräl så Simon triggas igång och börjar kivas med Nardos, häver ur sig en massa och det är det AD vet och därför ropar han på honom. Det blir ju helt obvious att han vill att Simon ska få ett utbrott på Nardos då han gärna ser att Simon åker på en Auto. Han är så jävla feg.

Några timmar senare sitter han ju och skrattar åt Simons utbrott som blev i köket av matsituationen och drar upp det igen.. -Hahaha Simon du exploderade verkligen.. Varav Simon då berättar hur han kallade Generalerna för parasiter och annat. . Jaja hahaha jätteroligt ungefär. Jag tror att det är just det han vill, att de ska fucka ur, bryta mot regler o.sv..

En tolkning, jag vet men hans agerande är så jäkla skumt så vad ska man tro?

100%.
Sen om det är med flit eller inte är en annan sak.
Men en ängel är han verkligen inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Tror ni inte detta kmr glömmas nästa vecka? Samma hände när emelie o nardos bråka.

Troligtvis. Men när allt kommer till en röstning så kommer folk tänka ett steg längre!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kram tillbaka<3
Är ju det som är så jävla sorgligt, att det är så många som kan relatera till det

Älskar Adrians "Är rollen värt det?"
SÄG TE DOM

Vad för diarré kommer ut ur käften på nollan i försvar?
2021-04-06, 23:55
Medlem
Adrian slå till negern nu det är dags
2021-04-06, 23:55
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Stockholmsyndrom på negern hon vill ha revansch för det som hände hennes släkt 100 år sen!

Där var det inte mycket koll 🥱
2021-04-06, 23:56
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Näe... Det är svårt med det för henne. Ja, jag tycker hon är så ung och barnslig så jag orkar inte lyssna. Adrian är 30 bast, DET är skrämmande. Jag hade dagsedlat upp han för länge sedan. Jävla lata manipulerande stycke! 🤬
Du har fel och det måste du själv egentligen förstå. Jag känner dig inte men om du försvarar henne så måste du försöka förstå åtminstone. Jag vägrar att tro att du är som henne.
2021-04-06, 23:56
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Dompa går ut och vrålar 🤣🤣
Helt glömt bort att alla andra är nyktra och ligger och sover

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här