Nardos tappar rejält i folks ögon tror jag när Simon försöker medla fred och hon kramar alla andra men vägrar krama honom.
En bra ledare är det sista hon är.
De skulle aldrig ta med sådana stunder i avsnittet där Nardos ser ut som en fitta.
Emelie om Simons kram ”så länge han ville krama mig så är jag nöjd” nyss låg hon och sa att hennes vänskap till honom är ÖVER!! 2face.. Nardos är den enda ärliga där inne
Vad fan är felet på Adrian? Kan han inte vara där inne i huset utan Nardos bredvid sig? Får separationsångest och vill att de ska lämna dörren öppen. KUTAR dit direkt dörren öppnas.
Vad fan är felet på Adrian? Kan han inte vara där inne i huset utan Nardos bredvid sig? Får separationsångest och vill att de ska lämna dörren öppen. KUTAR dit direkt dörren öppnas.
Helvete han är värre än jag trodde
Han är så JÄVLA besatt av Nardos, jungle fever kicking in.
Adrian kommer ändå inte få sova i det rosa sovrummet. Varför hänger han inte med dem i gymmet? Han står utanför dörren som en hund och väntar på att Nardos ska släppa in och förlåta honom.
Årets Lennie mär det kommer till de mindre smickrande sidorna. Wierd. Julia borde ta ett snack med grabben