2021-04-06, 19:56
Bannlyst
Tjackeline vill lämna 👍👍👍👍👍
2021-04-06, 19:57
Medlem
Ordning i kommentarsfältet annars kommer lasermannen Mergim och skjuter er https://imgur.com/WbaOvgP
ÄR DET FÖRSTÅTT?!

Medlem
Ärligt tror jag problemet är eritera. Hade någon annan kvinna varit general med Emelie vill jag våga påstå att det inte hade varit såhär mycket drama. Nardos vill ha massvis med respekt men själv visar hon ingen respekt och har ingen självinsikt. Visst att vissa inte kan ta order och inte kan hantera auktoriteter men det blir 10 gånger värre då Nardos spelar översittare. Det tragiska är att hon inte ens behöver spela för att vara general, hon älskar makt och att prata. Ingen annan har en syl i vädret när hon är i närheten.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
hehe vill inte dra på mig en autonominering

Medlem
SphincterAnis avatar
Simon har varit vidrig idag. Hoppas han ställs en mot en i en omröstning (t.ex. mot Mergim/Julia på söndag) och att han röstas ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
FAKK U sejja jag kommer lita på Contris, han är min favvis av en anledning och även om han nu BARA HADE VELAT BOTA MIN FOMO så är han SNÄLLARE än du som försöker hälla bensin på elden så pilutta dig FÖSCHTÅRU

Jag backar gråtandes, som snörvelSteffi av lukten från sötpotatispommes...

Men jag är bara ärlig... det är sån jag är FÖSchtåRU
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Det vet jag länge sen, men jävla kumbayah har flyttat hit och nu hela Flashback älskar eritrea och hatar simon
Flashback röstar Simon framför Eritrea. Bry dig inte om 74 inlägg från samma medlem. Men visst är det annorlunda än förra året.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Tjackeline vill lämna 👍👍👍👍👍

vems lag är hon i ?
kommer va tufft för dom med någon med kryckor denna vecka!
2021-04-06, 19:58
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Jag har redan ställt en fråga till dig, som du valde att ignorera - för att du står över svartskallar.

Gå tillbaka till mitt inlägg och besvara frågan, lilla fitta. Tvii

Du säger att jag som svensk står över svartskallar? Okej då vet jag
2021-04-06, 19:59
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Sug min kuk svennehora. Ska knulla det här landet till konkurs. Kom och gör nåt åt saken, lilla rasistfitta.

Du låter som skev som kallar andra rasister som skällsord när du själv säger ett du är rasist öppet, använd smartare ord om du ska förnedra honom.
2021-04-06, 19:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millan879
Ärligt tror jag problemet är eritera. Hade någon annan kvinna varit general med Emelie vill jag våga påstå att det inte hade varit såhär mycket drama. Nardos vill ha massvis med respekt men själv visar hon ingen respekt och har ingen självinsikt. Visst att vissa inte kan ta order och inte kan hantera auktoriteter men det blir 10 gånger värre då Nardos spelar översittare. Det tragiska är att hon inte ens behöver spela för att vara general, hon älskar makt och att prata. Ingen annan har en syl i vädret när hon är i närheten.
En naturlig ledare är inte den som skriker eller gapar högst.
2021-04-06, 20:00
Medlem
Dompa asså sååå fin!! Första kvällen när han snackade om grabbarna så mkt blev man lite avtänd men han är så mysig, mogen, snäll och glad kille!!!! Plus att han blir sjukt mer attraktiv än Adrian som beter sig som en surig bortskämd unge

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in