2021-04-06, 19:47
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Den afrikanska flickan har ingen respekt från någon i gruppen. Och kommer inte heller få det. Man får det aldrig med hot och våld. Hon är körd.
Katti och Pontus hatade att bo med henne i huset. Alla som kommer ut ur huset ogillar henne. Sjukt att en sådan ful människa får miljonen av produktionen och alla influencers.
2021-04-06, 19:48
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det sa han aldrig.. det var Svart-Skalle som skrev bara och gjorde en egen (idiotisk) bedömning.

Liksom du som gjorde din (idiotiska) bedömning.

Jag spräckte sönder din bedömning, så varför ska din bedömning ändå trumfa min? För att du är svensk och jag en svartskalle? Ni svenskar är så jävla äckliga.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Alltså hörde ni Jackies skrik?? Hon gick bärsärk och skrek ”TA MIG UT UR DET HÄR JÄVLA HUSET NU”
Då har hon ont i foten Jackie om hon skriker så hårt.....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Herregud NEJ. Nardos SJUNKER för hennes tydliga cockblockning av Adrian och Madde. och för att hon förösker mobba Madde till att sluta ta emot Adrians skedningar. Fy vad missunsam och avundsjuk kompis

Kan du göra alla en tjänst och dra härifrån med ditt JÄVLA tjat om Madde och Adrian INGEN BRYR SIG
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jisses alltså, Nardos och Emelie som generaler, HUR hade de hanterat att vara rekryter och bli beordrade av t.ex Simon? Inte alls! Nardos är så jävla tröttsam! Hon tar ju hela showen, har Emelie fått säga ett enda ord? De borde avsättas!
Jag tror att Emelie hade surat lite men ändå gjort som hon blev tillsagd. Nardos hade flippat och bjäbbat emot, det hade inte dröjt länge innan hon slutade följa generalernas order, så hade hon blivit autonominerad, men enkelt klarat sig ändå på måndag efter omfattande antirasism-kampanjer från produktionen och hennes instagram-armé, och så hade hon gått stärkt ur situationen om att hon gjorde rätt från början.

Det går inte att vinna mot Nardos.
2021-04-06, 19:49
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Där har du helt fel! Men du försöker vara lustig och förnurlig, men enligt mig misslyckas du oftast.
Det BB bjudit på idag är överlägset det bästa som varit, både ifjol och iår!
Det bästa är att det varit i nyktert tillstånd!
Du kanske kan kopiera några av mina inlägg om Lill Vickan? Du kanske inte gillar henne som du gjorde med Tess?
För mig är du en tragisk person som försöker vara som Grodan, men tyvärr misslyckas du.

Snälla Zingo. Vad man tycker är underhållande och inte är individuellt. Jag har lika rätt som någon annan att uttrycka min åsikt om dagen.

Vi alla här vet att du är lågbegåvad, och det är helt okej att vara det! Men att gå off topic och beblanda mig med grodan konstant bryter faktiskt mot FBs regler. Hoppas du kan lära dig det nu, annars har vi såklart överseende med det eftersom du är lågbegåvad.

MVH din pappa
Medlem
Stummakorianderss avatar
Problemet med Adrian och Simon är att de är mansbebisar som är lata och tror att de står över kvinnor och därför inte vill lyssna på Nardos och Emelie. Tro mig. De hade inte varit såhär kränkta om de varit killar som var generaler.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Då tar jag tillbaka alla mina ord.

Bra bra Kagay Ja tråkigt att Svart-Skalle ska slå duster och lögner i folk Simon må ha varit en idiot idag men rasist är han inte.
Medlem
icons avatar
De i huset som inte orkar Nardos som general får skylla sig själva som inte vågat säga ifrån till henne innan. Genom att stryka henne medhårs osv har de ökat på den popularitet som gav henne den här rollen
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jisses alltså, Nardos och Emelie som generaler, HUR hade de hanterat att vara rekryter och bli beordrade av t.ex Simon? Inte alls! Nardos är så jävla tröttsam! Hon tar ju hela showen, har Emelie fått säga ett enda ord? De borde avsättas!
Avrättas menar du?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Rasism e aldrig okej din horunge så sitt inte o predika här va Flashback är till för
Men lilla du...allt kretsar inte kring rasism....när ska ni fatta att man kan ha olika åsikter och ogilla personer. Dra inte rasist kort varje gång. Det börjar bli uttjatat
2021-04-06, 19:50
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Förstår att du bara försöker bota Moders FOMO

Hahaha du fuckar med hennes psyke nu....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in