Det var ju så utdraget med smågrejer över hela dagen och bara bygges upp till Big bang (om detta ens var den största smällen). Inte som när någon, typ Mergim, får cp-flipp och går loss.
Ni menar på allvar att ordet "parasiter" är rasistiskt? Jag orkar fan inte alltså
Simon sade det ju till både Nardos och Emelie för att de är de som har makt och övertag. Inte för deras etnicitet.
Hemsk dag! Om kaosnatten 2020 var en 10a så är ju det här knappt en 1a. helt annat typ av drama, men vi alla gillar olika! Jag är bara glad att Nardos äntligen är utanför DC.
Hahaha men ni förvirrar mig!!! Vet inte om jag ska må dåligt eller inte för att jag missat.
Ni menar på allvar att ordet "parasiter" är rasistiskt? Jag orkar fan inte alltså
Simon sade det ju till både Nardos och Emelie för att de är de som har makt och övertag. Inte för deras etnicitet.
Han sa även att de två hette Pest och Kolera, riktigt rasistiskt
Hahaha! Fantastiskt. Hade han sagt översittare så hade det också varit rasistiskt. Suuuuuuck