2021-04-06, 19:32
Medlem
KrossedOuts avatar
Nardos som vinnare betalar bara 7ggr nu. Fortfarande spelbart men man fick 15 häromdagen. Hon är favorit om en månad.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Den här leken bygger ju på att människor ska få olika känsla av vad de är värda. Vissa blir uppblåsta, andra tömda på energi.

Min analys:
Simon är frustrerad och gör sjuka saker för att hans uppblåsta ego är kränkt. Samtidigt är han deltagare som alla andra; därför är han också lika ansvarig för sina handlingar som vilken annan deltagare som helst i spelet. Simon rättfärdigar dock sina handlingar för att han upplever sig att vara mindre värd än andra deltagare i huset.

Undrar hur mycket Simon kommer skämmas efter det här är över. Han har åtminstone visat oss sin totala brist på självkontroll.
Sant, så sant.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Hur många är det nu i huset som har uppgett att de kanske har feber? Och Adrian har hållit på att nysa hela dagen, typ.

Kan det vara så att Filip Dikmens kram infekterade husgästerna?
Bannlyst
Corona i huset nu 😷😷😷😷
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
En utomordentligt viktig devis!
Som Nardos, att kräva respekt utan att ge, är helt fel väg att gå. Då blir man lönnmördad av sina underlydande vid fronten. Nu är ju Nardos sinnesslö och hon vet inte bättre. Juuel däremot blev genomkorrupt av makten på två röda. Han njuter av detta...
Hahaha.
Ja det blir myteri i det vanliga livet. Eller så tar några malajer dig runt hörnet och spöar skiten ur dig. Hårt men ibland rättvist. Eritrea kommer aldrig bli en ledare. Joel är den där killen som säger "jag följde bara order". Han älskar sin roll till den grad att man faktiskt blev nästan rädd genom rutan. Riktigt obehagligt.
2021-04-06, 19:33
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlumCat
Finns en uttalad ROM teori bland somalier.
Har folk från eritrea samma beteende fast ögon går från sida till sida?
?
Medlem
Simon förstörde hela stämningen i huset pga dålig förlorare.. vilken pöjk!
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Nardos som vinnare betalar bara 7ggr nu. Fortfarande spelbart men man fick 15 häromdagen. Hon är favorit om en månad.
står mellan tanja, emelie och nardos imo
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah JUSTE glömde ju. Bad Bish Bardos in da house EEEEEYYYY alla ska anpassa sig efter BBB såklart.

Kollat typ en kvart och förstår inte hur ni pallat kolla på henne hela dagen? Fyfan vad hon maler på och är översittig (överfittig?).

Säger som Madde, känns som jag har feber. Det här var kaoz in tha house.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha vilken jävla jävel som försöker luras sådär!! Inte ok.

Tur att jag kan lita på dig (i alla fall i det här), BRE

Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Vad fan säger du?

Det har varit en otrolig dag Maktmissbruk, intriger och drama! I nyktert tillstånd.

FÖRMINSKA INTE MIN DAG!!!!

Hemsk dag! Om kaosnatten 2020 var en 10a så är ju det här knappt en 1a. helt annat typ av drama, men vi alla gillar olika! Jag är bara glad att Nardos äntligen är utanför DC.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Fan, du stal mina ord....skulle vara skit trist att kolla på programmet om Nardos inte var med, men...:
1) Hon får FAN inte vinna

Har sagt de flera veckor. Hon mst iaf komma till finalveckan. Sen om hon vinner wller it är de lungt
Medlem
Allt Madde tänker på är att få hänga med Adrian. ÄR SÅ JÄVLA trött på henne nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in