Den här leken bygger ju på att människor ska få olika känsla av vad de är värda. Vissa blir uppblåsta, andra tömda på energi.
Min analys:
Simon är frustrerad och gör sjuka saker för att hans uppblåsta ego är kränkt. Samtidigt är han deltagare som alla andra; därför är han också lika ansvarig för sina handlingar som vilken annan deltagare som helst i spelet. Simon rättfärdigar dock sina handlingar för att han upplever sig att vara mindre värd än andra deltagare i huset.
Undrar hur mycket Simon kommer skämmas efter det här är över. Han har åtminstone visat oss sin totala brist på självkontroll.
En utomordentligt viktig devis!
Som Nardos, att kräva respekt utan att ge, är helt fel väg att gå. Då blir man lönnmördad av sina underlydande vid fronten. Nu är ju Nardos sinnesslö och hon vet inte bättre. Juuel däremot blev genomkorrupt av makten på två röda. Han njuter av detta...
Hahaha.
Ja det blir myteri i det vanliga livet. Eller så tar några malajer dig runt hörnet och spöar skiten ur dig. Hårt men ibland rättvist. Eritrea kommer aldrig bli en ledare. Joel är den där killen som säger "jag följde bara order". Han älskar sin roll till den grad att man faktiskt blev nästan rädd genom rutan. Riktigt obehagligt.
Hahaha vilken jävla jävel som försöker luras sådär!! Inte ok.
Tur att jag kan lita på dig (i alla fall i det här), BRE
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Vad fan säger du?
Det har varit en otrolig dag Maktmissbruk, intriger och drama! I nyktert tillstånd.
FÖRMINSKA INTE MIN DAG!!!!
Hemsk dag! Om kaosnatten 2020 var en 10a så är ju det här knappt en 1a. helt annat typ av drama, men vi alla gillar olika! Jag är bara glad att Nardos äntligen är utanför DC.