2021-04-06, 19:11
Medlem
Madde din osäkra tönt, hon är så kass.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
kumbayah har flyttat in
We shall overcome
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Dompa, Tanja, Nardos och Jaqi är de enda jag har någon respekt för därinne nu.

Emelie har visat sig vara falsk med Vicky-Madde-och Adrian dramat. Hon satt dessutom ute och fnittrade med Vicky i soffan när Madde flippade. Hon är konflikträdd och låter andra ta smällen när hon ställer till med saker. Hon ville sätta Steph att titta på pommesätandet för att hon inte gillar henne.

Simon tappar det mer och mer för varje dag. Pinsam snubbe. Bölar, skriker och beter sig som en idiot varvat med rövslickeri och ögontjäneri för kamerorna.

Vilket tragiskt gäng därinne.

Nardos frågade henne vem som tycker att det är mest jobbigt att titta på maten ä.
Svar steph.

Hon hade rättt. Hon föreslog inte att dom skulle ha henne där.

Emelie är konflikträdd. Vill inte göra nåt elakt (tänker nog på röster)

Jävlar det har smittat av sig på madde som gick en kramrunda nu.
2021-04-06, 19:12
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Adrian låg på sin egen säng. Ingen Madde i sikte. Han reste sig upp och la sig på soffan i vardagsrummet. låg där en stund. Upptäckte att Madde inte var med de andra svartklädda befälhavarna (eller vad det nu kallas) utan istället satt och skrattade med Mergim. Så adrian reste sig upp och marcherade bestämt till gymmet. Där ligger Madde på hans säng eftersom det är den enda sängen nära mergim och julia ,som hon konverserar med, som är ledig. Ad kommer in, säger ingenting utan bara lägger sig bakom henne.

Madde ger ingen reaktion utan fortsätter skratta med och ge uppmärksamhet till Mergim. Så AD lägger handen först på maddes axel/huvud. Ingen reaktion från Madde utan bara fortsatt skratt med Mergim. Så han tar det längre och skedar henne.

han skedar henne ett bra tag och DC byter efter en stund kamera. När Dc filmar gymmet igen så har ÄnglaAnsiktet TILL OCH MED tagit av sig sin tröja och skedar nu Madde barbröstad!

Jag säger ju det!
1. AD har känslor för Madde med EN MILJON procent säkerhet! Men vågar ej visa det i TV och är blyg.
2. Mergim flörtar med Madde och tvingar AD att komma ut ur sitt skal och bekänna färg för Madde

Älskar att Mergim är i huset för han tvingar ut Ad ur sin karaktär och tvingar honom att närma sig Madde för att behålla henne
Haha Mergim kör taktiken visa det du känner för Madde smart move där...
Kommer komma mer från AD:s sida och Madde men det där såg inte alls...
men bra iaktaget!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Det är för att han har bråkat med Nardos och Emelie från start av temaveckan. Var ärlig med vad som hänt. Varför har ingen annan straffats som Simon har? Jo, de har inte käftat emot lika mycket.

Det.
Är.
En.
LEK!

Varför ska det vara så svårt att leka en lek?

Simon skulle straffas hårt i den riktiga militären pga attityden.
Jag försvarar inte hans beteende men både du och jag skulle också reagerat på samma sätt, utöver all han straff fick göra med ärtsoppa i magen fick han sitta och genomlida med att se andra käka burgare och lukta på deras mat, jag hade fan gone nuts
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah men vad är det som sker

varför är alla så upprörda VAD ÄR DET JAG HAR MISSAT?!?!?!?

Du har missat de bästa timmarna från BB 2020-2021 sammanlagt

Det är värt att scrolla tråden och hoppas på klipp i appen

Tror säkert vi har en vänlig själ som kan ge ett referat värdig vår heliga moder men jag är lite för lat.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumJim
Simon sätter sig emot en sadistisk Nardos och alla här inne bölar och skriker autonominering. Trodde vi var på Flashback inte familjeliv

Så kan man också skriva för att förminska Simons agerande idag. Vi får se vad BB-produktionen säger innan veckan är slut för att motbevisa dig och såna som dig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Någon Sebastian Tardos på instagram. Ingen aning om vem det är faktiskt. Kolla storyn 😁

Haha, ah! Såg Tardos tidigare i tråden, men trodde bara det var ytterligare ett av Nardos öknamn lol
Medlem
Madeleine vill ha kramcirkel.

Nardos vägrar.
2021-04-06, 19:13
Medlem
wolfiess avatar
Madde är så feg herrregud.
Medlem
xrlpyts avatar
Ni har väl sett Band of Brothers, flera av er. Påminner Nardos mer om Sobel, eller om Winters..?

Case closed.
Medlem
idiootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Only dead fish follow the stream, jag tycker det har varit bra och kul att Simon o Adrian sagt ifrån idag, att ifrågasätta och stå upp för sig själv om man tycker att folk går över gränsen visar att de har lite balls. Det ÄR ju detta som blir bra tv, hur kul hade det varit om alla bara glatt följt order?
På samma sätt som att det inte varit kul om generalerna varit jättemesiga. Kombinationen och krocken gör ju att detta blir bra TV....
Folk klagar på när de kramas och sedan klagar på när de bråkar, alltså come on, vad vill ni att de ska göra för att ni ska bli nöjda?

+100000000

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in