Citat:
Ursprungligen postat av
E.wall
Ingen som reagerat över hur vidrig Nardos är mot Emmelie?? Nu är inte Emmelie min favorit i huset men jag kan se jävligt tydligt hur Nardos trycker ner henne och förminskar hennes känslor. Om ni såg samtalet när dom "prata" ut var fruktansvärt att se. Emmelie tappade helt sin självkänsla och Nardos satt där som en jävla kejsare och nickade samt bitchblicka, höjde på ögonbrynet direkt nåt inte lät som hon ville!!!! USCH HUR kan Nardos vara så omtyckt????? Snacka om dubbelmoral!!! Hon är den mest skrikiga har den läskigaste attityden av alla i huset och hon ska prata om respekt. Sen absolut är hon fantastisk när hon är på bra humör och alla slickar hennes fötter men det är en annan femma.
Hon är vidrigaste personen i huset, det har jag genomskådat för länge sen, hon är den som tänker mest taktiskt, hon ville ha Pedram och AD i samma team för de 2 är hennes favvosar och vägrade sätta Madde i deras team bara för att hon är så jävla kåt på AD och vill ha honom för sig själv, dryg fitta. Men vi kommer aldrig bli av med henne.