2021-04-06, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Judiths träffyta är ju dock ganska stor.. ^^

2021-04-06, 14:49
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Då blir det Jackie om hon hänger löst.
Förmodligen.
2021-04-06, 14:50
Medlem
Kan de inte bara börja tävla om belöningar - bestraffningar och nominera varandra istället?!!!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Det är bara att hoppas att ärtsoppadieten med en redig fylla bäddar för ett snedsteg som skulle få VV att blekna och hon lyfts ut på lördag eller söndag.
Jo det är nog vårt enda hopp nu?
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
Ingen som reagerat över hur vidrig Nardos är mot Emmelie?? Nu är inte Emmelie min favorit i huset men jag kan se jävligt tydligt hur Nardos trycker ner henne och förminskar hennes känslor. Om ni såg samtalet när dom "prata" ut var fruktansvärt att se. Emmelie tappade helt sin självkänsla och Nardos satt där som en jävla kejsare och nickade samt bitchblicka, höjde på ögonbrynet direkt nåt inte lät som hon ville!!!! USCH HUR kan Nardos vara så omtyckt????? Snacka om dubbelmoral!!! Hon är den mest skrikiga har den läskigaste attityden av alla i huset och hon ska prata om respekt. Sen absolut är hon fantastisk när hon är på bra humör och alla slickar hennes fötter men det är en annan femma.
Det är så hon fungerar Nardos varför tror du hon inte ville ha Madde & Adrian i samma lag???
Hon unnar ingen lycka mer än hon själv!
Medlem
Citat:
Ingen som reagerat över hur vidrig Nardos är mot Emmelie?? Nu är inte Emmelie min favorit i huset men jag kan se jävligt tydligt hur Nardos trycker ner henne och förminskar hennes känslor. Om ni såg samtalet när dom "prata" ut var fruktansvärt att se. Emmelie tappade helt sin självkänsla och Nardos satt där som en jävla kejsare och nickade samt bitchblicka, höjde på ögonbrynet direkt nåt inte lät som hon ville!!!! USCH HUR kan Nardos vara så omtyckt????? Snacka om dubbelmoral!!! Hon är den mest skrikiga har den läskigaste attityden av alla i huset och hon ska prata om respekt. Sen absolut är hon fantastisk när hon är på bra humör och alla slickar hennes fötter men det är en annan femma.
+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Alla ni som tycker Emelie är tjock borde skicka in bilder på sig själva... Vill verkligen se er . Man kan hata henne på mycket men att hon är tjock kom igen..

För att dom hatar hennes beteende går dom på allt till och med hennes vikt.

Kan tycka alla där inne har lagt på sig mer eller mindre .

Men hopp på en är för att dom ej gillar henne.
2021-04-06, 14:51
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Gröna? Finns inget grönt lag.
Jasså? Är du färgblind?
2021-04-06, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det är några personer här som klagar på Emelie konstant. Bry dig inte om dem. Det är avundsjuka, arbetslösa och ensamma idioter som bara sitter hemma utan ett liv. HEJJA Emelie!!

Hahahah japp har sett det i tråden , samma människor som säger samma sak om Emelie
2021-04-06, 14:52
Medlem
ÄLSKAR JUDITH !!!! världens finaste människa är så otroligt lycklig att hon gick vidare igår. FANTASTISKT. Sen sticker det säkert i ögonen för er "tittare/hatare/avundsjuka/homofober" att ALLA i huset aldrig blivit så glada över att någon fått stanna kvar. Men det skiter ni i?? Hahahah scumbags är vad ni är.
Medlem
Man tappar poäng när man blir träffad? Jutidh är bara avundsjuk på deras planer. Tror tanjas lag vinner
Medlem
Citat:
Hon är vidrigaste personen i huset, det har jag genomskådat för länge sen, hon är den som tänker mest taktiskt, hon ville ha Pedram och AD i samma team för de 2 är hennes favvosar och vägrade sätta Madde i deras team bara för att hon är så jävla kåt på AD och vill ha honom för sig själv, dryg fitta. Men vi kommer aldrig bli av med henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in