2021-04-06, 14:47
Medlem
Men hur dumma är dem? Tror de inte att de kommer få tydliga regler o instruktioner av BB när det är dags att köra?...sitter o bygger varsitt bo o tänker campa där i timmar! Suck...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag vill inte ha rosa lag immunt, tvärtom hoppas jag att de hänger löst, då åker antingen Jacki (dröm) eller Jullan (trist, men hade sin chans förra året).

+1,
ut med Jacki denna veckan
Jag vill ha gula laget immunt idag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Lill Vickan tipsar gröna laget????????

Såg det nyss, fattar ingenting.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Dååå ska vi se. Simon ÖVERPEPP nu. Ska se hur många minuter vi har innan han HaTaR LaSErDoME.
Som vanligt då, MEN nu är han i Julias lag!
Hon kommer INTE acceptera sån skit av honom, och tillrättavisa lillgrabben.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Du menar den underbara generalen Emelie! 😃

🤣👍
2021-04-06, 14:48
Medlem
Ingen som reagerat över hur vidrig Nardos är mot Emmelie?? Nu är inte Emmelie min favorit i huset men jag kan se jävligt tydligt hur Nardos trycker ner henne och förminskar hennes känslor. Om ni såg samtalet när dom "prata" ut var fruktansvärt att se. Emmelie tappade helt sin självkänsla och Nardos satt där som en jävla kejsare och nickade samt bitchblicka, höjde på ögonbrynet direkt nåt inte lät som hon ville!!!! USCH HUR kan Nardos vara så omtyckt????? Snacka om dubbelmoral!!! Hon är den mest skrikiga har den läskigaste attityden av alla i huset och hon ska prata om respekt. Sen absolut är hon fantastisk när hon är på bra humör och alla slickar hennes fötter men det är en annan femma.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jaha, ÄckelJudith i Mössans lag, wow vilken överraskning av Generalerna.

Då lär ju fläskpaddan Judith plåga oss i jävla vecka till.🤮

Det är bara att hoppas att ärtsoppadieten med en redig fylla bäddar för ett snedsteg som skulle få VV att blekna och hon lyfts ut på lördag eller söndag.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Såg det nyss, fattar ingenting.
Dompa Löööve.😉
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jaha, ÄckelJudith i Mössans lag, wow vilken överraskning av Generalerna.

Då lär ju fläskpaddan Judith plåga oss i jävla vecka till.🤮
Judiths träffyta är ju dock ganska stor.. ^^
2021-04-06, 14:49
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Judiths träffyta är ju dock ganska stor.. ^^
🤣 Sant!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Lill Vickan tipsar gröna laget????????
Gröna? Finns inget grönt lag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superpingvinen
Någon som har lust att sammanfatta vad som hänt idag? Har inte haft möjlighet att kolla.
Hur går det för Emelie och Nardos?
Nardos sköter det utmärkt, Emelie curlar lite.

Deltagare vakna, deltagare fick brev, deltagare fick uniformer. Nardos och Emelie delade upp två hittepå lag och Nardos blev hård men rättvis direkt. Hård fysträning och marchering.

Simon blev bitter för att han inte blev general och sa att han visste att det skulle bli hård med Nardos som general, Simon trotsade order och hotade med att "kom ihåg att du ska vara omtyckt av gruppen när veckan är slut", Simon trotsade när Emelie hade passet och rökte samtidigt som han sa "kom ihåg att du ska ha respekt när veckan är slut", lagen skulle städa sovrummen och det blev faktiskt bra. Under fysträning gnällde Simon och betedde sig som en barnrumpa så Nardos tog honom åt sidan och pratade pedagogiskt med honom och han belönades med två äppelklyftor.

Rekrytera planerar någonstans mellan övningarna att utföra en kupp samt kommer överens om att frysa ut Emelie och Nardos genom att inte titta på dom eller prata med dom. Rekryterna gnäller på Nardos stränga regler varpå Emelie bakom Nardos rygg jagar pluspoäng och säger att hon ska lätta på reglerna när Nardos inte närvarar.

Klockan blir halv ett, alla sover till två.

Nu är dom riktiga lagen uppdelade, nu bygger dom laserdoom banan och här är vi.

Edit: Judith ska ha gråtit ut till Nardos i enrum någon gång men oklart huruvida det stämmer eller inte. Jag lagade middag i en kvart så det kan ha hänt just då men jag såg inte det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in