2021-04-06, 14:00
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Tkr fof de e komiskt att Simon sa att Nardos blev general tack vare honom. För att tittarna ville jävlas med honom. Samma när hon blev räddad flrsta ggn. Då sa han till ponne att hon blev räddad för att hon kom nära simon.

Men det är ju bullshit från Simon och han vill gärna tråka Nardos när han är på det humöret. Han vill inte acceptera att hon är omtyckt på utsidan. Rätt taskigt att hålla på sådär!
2021-04-06, 14:01
Medlem
Conny63s avatar
BB som vanligt fiasko
2021-04-06, 14:02
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag vet inte, hon gav sitt yttersta på hockeyveckan vilket inte Simon gjorde. Och hon gick all-in school veckan den som Simon fick immunitet i på tisdagen och kunde fjanta igenom veckan på.

Jag tror ändå att Nardos hade tagit det bättre än vad Simon och Adrian gör. Samtidigt så hade det varit barn TV om Simon och Adrian var generaler. Klockan 09:30 ska alla upp för en match i knuffa konservburk, alla ska försöka få generalen Simon att skratta, Adrian ska ha fotmassage. Etc, men vi vet ju som sagt inte för nu blev det som det blev. Men Nardos ger mer för veckoteman än Simon, även farmen är ett gott exempel.

Om hennes yttersta var att stå rakt upp och ned och låta Adrian vinna alla matcher, absolut. Men Simon som höll på att svimma och kräkas och fick panikångest, han kunde gett lite mer..? Okej.
2021-04-06, 14:02
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Jävla underhållande detta är
Dags för en revelj..Tror BB spela upp denna imorse
Dags igen https://www.youtube.com/watch?v=_peXjzFQ2_c
BB borde ju inte låta dem vila mer än högst 30min
2021-04-06, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag vet inte, hon gav sitt yttersta på hockeyveckan vilket inte Simon gjorde. Och hon gick all-in school veckan den som Simon fick immunitet i på tisdagen och kunde fjanta igenom veckan på.

Jag tror ändå att Nardos hade tagit det bättre än vad Simon och Adrian gör. Samtidigt så hade det varit barn TV om Simon och Adrian var generaler. Klockan 09:30 ska alla upp för en match i knuffa konservburk, alla ska försöka få generalen Simon att skratta, Adrian ska ha fotmassage. Etc, men vi vet ju som sagt inte för nu blev det som det blev. Men Nardos ger mer för veckoteman än Simon, även farmen är ett gott exempel.

Hennes armé hade iaf skrikit att det är mobbning att hon måste göra armhävningar och få straff. Hon hade klagat med.
2021-04-06, 14:06
Medlem
Intressant att se hur de delar in lagen nu. Kan bli jävligt orättvisa lag om de vill
2021-04-06, 14:07
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nääe är det sant? Fyfan vad tråkigt (men bra för mig )
Vet man hur veckan kommer vara upplagd med tävlingar, immuniteter osv eller?

Nyss brev:

Tävling tisdag:
* generalerna delar in lagen.
* vinnaren blir befordrad och immun.
* endast en guldram (dvs bara en av Jullan och Mergima kan få immunitet).

Kan tänka mig att det är sedan innan resten av veckan.
En eller flera tävlingar per dag med immunitet på spel.
2021-04-06, 14:08
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Intressant att se hur de delar in lagen nu. Kan bli jävligt orättvisa lag om de vill

Självklart! Generalerna bestämmer
2021-04-06, 14:09
Medlem
kul att Madde och judith har stor chans att sitta säkert
Medlem
simon i sämsta laget äckliga emelie
Medlem
Zingo2s avatar
Lill Vickan börjar visa tendenser till paktning🤮
2021-04-06, 14:10