Vänta lite nu. Kameran visade det inte MEN satte Adrian på sig mössan? Både Nardos och Emelie beordrade honom att ta av sig den... är det korrekt uppfattat av mig?
Simon borde ju få remiss för lungutredning, hans flås är katastrofalt dåligt. Visst att han sitter och game:ar hela tiden och röker, men grabben är 26 år..
Simon verkar ha mer sönderrökta lungor än Luis, och troligtvis sämre kondition också.
Är väl ingen som hatar nardos, kan ju inte hata nån man inte känner. Jag gillar henne som hon är nu. Men det är jävligt jobbigt när hon skrattar och skriker till från ingenstans och man hoppar högt och måste sänka tvn rejält
Vänta lite nu. Kameran visade det inte MEN satte Adrian på sig mössan? Både Nardos och Emelie beordrade honom att ta av sig den... är det korrekt uppfattat av mig?
Ja han skulle gå på toa i "en minut". Gick ut i 5 minuter och vilade och hämtade mössan och sedan käftade emot när de sa åt honom att ta av den.