Nardos kommer få gruppen mot sig ska ni se för man måste ha en feeling för det är et spel och en tävling samtidigt, Men den det har inte Nardos fattat riktigt hur man ska balansera det hela mellan lek och en verklighet!
Forts i detta tempo lär dem inte orka upp i morgon....
Nej, han sa just nu att han förstår varför de valde just dem två. Han har rätt iallafall när det gäller mig jag valde Nardos då jag visste att det skulle bli exakt såhär.
Det du säger stämmer nog. Detta är inte någon foliehatt-rigg, tittarna visste att Nardos skulle vara bäst för rollen. Därför röstade även jag på henne även om hon oftast får min röst. Men även Simon brukar få min röst så jag tog den som passa bäst för rollen.
Är väl ingen som hatar nardos, kan ju inte hata nån man inte känner. Jag gillar henne som hon är nu. Men det är jävligt jobbigt när hon skrattar och skriker till från ingenstans och man hoppar högt och måste sänka tvn rejält
Nardos växer igen. Hon ser att Simon plågas av det här och låter honom få lite lugn och ro.
Trodde aldrig jag skulle hålla med om något positivt gällande Nardos, nu måste jag hålla med. Hon är fantastisk i rollen som general. Som jag skrev tidigare röstade på henne, ingen hade vågat köra på som hon gör.