2021-04-06, 02:24
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse

Fan att jag somnade. Måste läsa ikapp tråden och leta klipp nu.

Ja gör det du!
Med minsta lilla drama inne i BB-huset, då blir man helt euforisk.
Resterande av den svenska befolkningen kollar för tävlingarna.
Själv kollar man enbart för knull, kaos och explosiva konfrontationer.

Djupa diskussioner i det här programmet kan man fet-glömma. Dom är för hjärndöda för det.
2021-04-06, 02:25
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Fasiken att jag måste missade. Hoppas verkligen det var en riktig

Fast stackar husmössen.. eller vad äter våra svenska ormar?

Möss... Tror jag
2021-04-06, 02:25
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Dock såg min kompis flera huggormar på en promenad förra veckan och det är inte så långt från Farsta.

Ja dom små rackarna börjar visa sig nu, men det var förfan vinterstorm ute idag. Isåfall måste byggnaden/golvet/väggarna på något sätt vara uppvärmt för att dom ska trivas.
2021-04-06, 02:26
Medlem
Citat:
Dock såg min kompis flera huggormar på en promenad förra veckan och det är inte så långt från Farsta.

Helt riktigt, det kryllar av dem faktiskt.
2021-04-06, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ja gör det du!
Med minsta lilla drama inne i BB-huset, då blir man helt euforisk.
Resterande av den svenska befolkningen kollar för tävlingarna.
Själv kollar man enbart för knull, kaos och explosiva konfrontationer.

Djupa diskussioner i det här programmet kan man fet-glömma. Dom är för hjärndöda för det.

Fan, tänk om det hade varit BB för 15 år sedan vi satt och såg just nu.

Äh blir PH för mig nu. Fuck this shit!
2021-04-06, 02:27
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Men vem har lagt ut den? Produktionen och isf när? Dom gick nyss och la sig?

Om det var en plastorm så la dom antagligen dit den, för att skrämma slag på Mus-Marie eller vad den kallades. En sån är inte rolig att ha inne i kabelrummet, dock skulle detta skona oss från denna misär med 50 dagar till, när man på ett ungefär redan vet vem som kommer vinna millen. Om man nu ska tro på vad som skrivs här och på diverse andra sidor *gäsp*
2021-04-06, 02:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ja dom små rackarna börjar visa sig nu, men det var förfan vinterstorm ute idag. Isåfall måste byggnaden/golvet/väggarna på något sätt vara uppvärmt för att dom ska trivas.
Har fem musfällor på vinden. Lurar jävlarna med lite nougat att de går på det.
2021-04-06, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Adrian kan inte slita blicken från Dompa och Empa. Knockade sig själv mot en garderobsdörr och vankar oroligt av och an i rummet.

Hahahah 🤣 domp sa tydlig under täcket , typ att det var tråkigt att ej får sova ihop i vecka och mysa . Emelie svara nått i still med att vi får sova nära mysa på långt håll.

Men blir Emelie vald imorgon kommer dom ej sova i samma rum 🤣

Domp är lite små sugen på Emelie 😉
Medlem
lillaflippens avatar
Ändå inte ett bra betyg för årets bb när en av få ggr jag känner att jag inte vill stänga av liven är när jag hoppas på att få se en konflikt... Mellan ormen och musen på utegården
Medlem
Contragulationss avatar
Vore trevligt med en väckning strax. Med ett jävla krigslarm och soldater inspringandes.

Sen är vi igöng
Medlem
Citat:
Om det var en plastorm så la dom antagligen dit den, för att skrämma slag på Mus-Marie eller vad den kallades. En sån är inte rolig att ha inne i kabelrummet, dock skulle detta skona oss från denna misär med 50 dagar till, när man på ett ungefär redan vet vem som kommer vinna millen. Om man nu ska tro på vad som skrivs här och på diverse andra sidor *gäsp*

Hahaha om Britt-Marie gnagar sönder alla kablar så hela programmet blir tvungen att avbrytas hade varit det bästa på hela BB säsongen i år.

Go go Britt-Marie!
2021-04-06, 02:30
Medlem
KOmemr de bli väckta runt 05 eller? Vad tror ni? Har aldrig gjort Lumpen Men man blir väl väckt satans jävla tidigt va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in