Jag vill inte bli störd av att någon jävla kärringjävel ska komma och be om hjälp. Hon klarar det själv. Det är väl så det ska vara i dagens Sverige kärringar ska vara självständiga och starka
Säg inte det, det kan slå åt andra hållet också om feministerna kommer på dom tankarna: "Jag tänker inte måla några naglar för en mans skull, det får HAN göra om han tycker det är snyggt" och då ligger man redan i startblocket.
Skulle du tycka att din kille var mindre attraktiv/tappa sin manlighet/bög/fjolla om han målade dina naglar?
Nä, trams, lyssna inte på idioter. Inga problem alls utan kör på hade jag sagt.
Det spelar ingen roll vad man gör så länge man umgås, njuter av varandra och har kul =)
Nä, trams, lyssna inte på idioter. Inga problem alls utan kör på hade jag sagt.
Det spelar ingen roll vad man gör så länge man umgås, njuter av varandra och har kul =)
Häller med dig! Dom trevliga orden får avsluta tråden för min del. Ha en fin natt.
Jag och min flickvän brukar måla varandras naglar.
Dock är jag stadigast på handen med penseln då jag hållit på med plastbyggsatser i stor omfattning och de detaljmålar man ju men pensel.
Jag har alltid målat mina flickvänners naglar men varken dom eller jag har hört talas om någon annan man som gjort det.
Jag får en känsla av att det är ovanligt, varför är det så?
Någon mer man på forumet som målar flickvännens naglar?
Vad säger tjejerna, har ni haft några män som målat era naglar?
Är det ni eller dom som inte velat?
Har aldrig haft någon som målat mina, men visst låter det lite trevligt 😁 hihi.
Har inte tid! Tar så lång tid att måla mina egna tånaglar
Nej,,, allvarligt har jag målat ett ex naglar ett par gånger när hon brutit armen, blev dock rätt fult. Inte mitt mest manliga tillfälle just då, men vad gör man inte för de små liven?
Riktiga arbetare knullar inte varandra i röven, som CH Hermansson uttryckte det. Du är på god väg dit, Rotebroaren. Idag är det flickvännens naglar du målar, imorgon är det dina egna. Rätt som det är så åker både läppstift och nätstrumpor på och sedan blir det du som blir någons flickvän.
Gick i gymnasiet med en snubbe med diverse diagnoser, lätt 150 kg och som kom från någon by ute på landet. Han dök inte upp på skolan en dag pga "han skulle plocka vinbär" och han gillade svärd. Ni fattar.
Den snubben hade en lång lång utläggning en dag om vad han gjort med sin mammas fötter. Det var massage, bad, krämer, salvor, sax och fil osv, givetvis avslutades det med nagellack. "Märkligt" tänkte jag, som aldrig sett denne hålla i en penna längre än 30 sek.
Det tog två dagar, sen dök exakt samma beskrivning (ordagrant) av vad han gjort med morsans fötter, upp på facebook. Men den här gången skrev nyllet att han ville ha en tjej som i flickvän att göra det på.
HAN HADE FÖR FAN FOTFETISCH men inte fattade naiva 16-åriga jag att någon PÅ RIKTIGT har det. Jag tänkte väl att det här bara var någon av alla hans femton diagnoser.
Med det sagt, jag vill kräkas varenda gång jag hör om en man som vill måla naglar på en kvinna, oavsett hand eller fot. Fyfan, förbjud.
Med lite träning gör du det säkert bättre än vad hon gör, i alla fall dom naglarna hon måste måla med "fel" hand.
Är det så? Tjejer har ju tränat sedan barnsben och borde vara klart bättre än mig även med fel hand. Jag är inte bra på plockepinn och finstilt arbete.
Det tar knappt 2 minuter per hand om hon gör det själv. Varför göra det komplicerat? Det är som att jag skulle be henne att borsta mina tänder, helt onödigt. Har hon brutit handen eller på annat sätt skadat sig så att hon behöver hjälp så ja, visst.