2021-04-06, 01:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Hahaha ingen bra bild jag fick upp i huvudet.
Vet dock inte hur jag ska tolka ditt inlägg heller
Vetefan. Han minns ju inte när han lade en god skit sist.
2021-04-06, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Dompa körde just in den i prutten på Ämälie.

Och hon tog emot med ett leende
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan är ingen rasist men...... är nazist.

Underbart ju
Medlem
maddo135s avatar
Älskar att Madde börjat säga ifrån! Fattar inte varför Nardos blev lack när hon var den enda som höjde rösten under diskussionen som enligt mig inte ens behövdes existera. Mergim drar in andra saker som vanligt lol.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xehke
Mergim, Nardos, Tjackhoran, Adrian och Pedram var respektlösa. När Emelie, Joel och Madde ville gå och lägga sig blev dom portade från sitt eget sovrum, flera gånger. När Joel var inne ännu en gång blev han bemött med attityd, då tröttnade Emelie och Madde, Emelie fegade ur medans Madde stod på sig och sa att klockan är ändå halv två, vi vill sova, det är vårt sovrum, ni kan meditera någon annanstans. CP-Nardos började gorma på Madde, Dampmergim började gorma på Joel. Klart som fan man blir förbannad om ett gäng muppar ska ha en jävla seans mitt i natten när man vill sova och att dom dessutom har mage att i princip kasta ut folk ifrån rummet och sedan börja tjafsa när man säger att nog är nog. Nä, Madde gjorde helt rätt. Förstår dock inte vad hon ser i Adrian mer än hans yttre, han är så otroligt intetsägande att man blir galen. Han måste ha autism eller något?

+1000000
2021-04-06, 01:54
Medlem
xrlpyts avatar
Fortfarande 11.00 i odds på Nardos som vinnare av BB.. Om jag pallade skaffa konto på någon bettingsajt hade jag safe:at med en 100-lapp på henne, bara för att undvika en hjärnblödning om/när hon vinner..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vetefan. Han minns ju inte när han lade en god skit sist.

Hahhahahaha eller. Jävla senilgubbe.

Jag lovar att han inte vet om att han är president just nu.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xehke
Mergim, Nardos, Tjackhoran, Adrian och Pedram var respektlösa. När Emelie, Joel och Madde ville gå och lägga sig blev dom portade från sitt eget sovrum, flera gånger. När Joel var inne ännu en gång blev han bemött med attityd, då tröttnade Emelie och Madde, Emelie fegade ur medans Madde stod på sig och sa att klockan är ändå halv två, vi vill sova, det är vårt sovrum, ni kan meditera någon annanstans. CP-Nardos började gorma på Madde, Dampmergim började gorma på Joel. Klart som fan man blir förbannad om ett gäng muppar ska ha en jävla seans mitt i natten när man vill sova och att dom dessutom har mage att i princip kasta ut folk ifrån rummet och sedan börja tjafsa när man säger att nog är nog. Nä, Madde gjorde helt rätt. Förstår dock inte vad hon ser i Adrian mer än hans yttre, han är så otroligt intetsägande att man blir galen. Han måste ha autism eller något?

Snyggt. Det här är exakt vad som hände, det var dessutom en skämtsam ton från Madde och Joel i början till Mergim och Nardos lakkade ur jao.
Medlem
Släpp Tjafset Nu, Emelie Och Dennis Kmr Knulla Snart
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Emelie, joel och Madde ville sova.

Joel och Emelie är bakom dörren flera ggr och dom säger även till.
Trots detta skiter Narcos & CO på upplysningarna och fortsätter med sin häxkonst eller vad f-n dom nu sysslade med där inne.

Då stormar Madde in och säger till på skarpen att dom ska sova och får flytta på sig och ta sin kortlek någon annanstans.
Antar detta var för att markera revir- dvs. Narcos var allt för nära Maddes Adrian, som hon verkar ha äganderätt på numer.

Då får Rimmet plötsligt ett ryck och det blir halv gapigt och plötsligt börjar alla gapa, en av dom är Narcos.

Tänk på en sak medan du läser detta, när hundar skäller, då pumpas deras anus fram och tillbaka.
Det är samma effekt på människor.
Därmed var det flera pumpande analer i det rummet ikväll. Allt för att tre pers ville in och sova och Narcos och Rimmet inte kunde hantera de facto - att dom inte äger huset. Det finns fler än dom där att ta hänsyn till.

Hahaha. Albanens arsle pumpade gott förra året.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nardos förlorar så mycket på hennes sätt att prata och tonfallet hon använder. Hon låter alltid aggressiv i tonfallet samt har ett språk som är "aggressivt". "FATTARU?!?!" i hög röst och med en arg ton blir bara fel.
Japp, bara synd att i avsnitten klipps hon så hon framstår som en blandning av Askungen och lill-babs.
2021-04-06, 01:55
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Emelie, joel och Madde ville sova.

Joel och Emelie är bakom dörren flera ggr och dom säger även till.
Trots detta skiter Narcos & CO på upplysningarna och fortsätter med sin häxkonst eller vad f-n dom nu sysslade med där inne.

Då stormar Madde in och säger till på skarpen att dom ska sova och får flytta på sig och ta sin kortlek någon annanstans.
Antar detta var för att markera revir- dvs. Narcos var allt för nära Maddes Adrian, som hon verkar ha äganderätt på numer.

Då får Rimmet plötsligt ett ryck och det blir halv gapigt och plötsligt börjar alla gapa, en av dom är Narcos.

Tänk på en sak medan du läser detta, när hundar skäller, då pumpas deras anus fram och tillbaka.
Det är samma effekt på människor.
Därmed var det flera pumpande analer i det rummet ikväll. Allt för att tre pers ville in och sova och Narcos och Rimmet inte kunde hantera de facto - att dom inte äger huset. Det finns fler än dom där att ta hänsyn till.

Aha ok missade nog en del. Men hur menade du att Emelie var den som startade det? Var det inte dom i rummet som inte släppte in dom som ville sova?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in