2021-04-06, 01:41
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Visst fattar ni att Maddes reaktion i grunden beror på Adrian? Det är svartsjukan ÅTER IGEN
Du har fel där hjärtat. Klockan är 01.30. Kvinnan vill sova
Finn fem fel, så skall jag fundera på det. Okay.
Medlem
Anonym396s avatar
Hunden Adrian lyssnar på Nardos gnäll i poolrummet.
Medlem
Xehkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Men höll dom verkligen så länge i sovrummet? dom var där inne i Max 10 min

Ingen aning, kollade sporadiskt och dom satt i köket en bra stund innan dom fick nog och gick in och bad dom dra åt helvete. Men oavsett, 10 minuter hade varit för mycket för mig med, hade max gett dom 5 minuter.
Medlem
Citat:
Gud vad dryg Madde blev, usch

Inte charmigt alls, vad hände liksom?
2021-04-06, 01:42
Medlem
Ridnes avatar
Jag vill se när Dompa och Tanja delar cavan men hittar dem ingenstans. Sitter de i gymmet eller????!
Vi MÅSTE ju få en livecamera där!
Medlem
Lunatics avatar
Varför skulle Nardoa jiddra emot,
Vad jag kommer ihåg så körde Nardos ut alla när hon skulle vila tidigt på kvällen. Bara för att jävlas. Då skulle alla acceptera, respektera.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
hahaha ditt förbannade kräk

Hade Emelie läst detta jag skriver om henne hade hon gjort ett konto och skrivit.

'' Naj naj naj Laaaääääeeegggg aaaaauuuuuwwwwwvvvvvv''
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xehke
Fast hade det suttit folk inne i ditt sovrum och "mediterat" och du gett dom en halvtimme att avsluta och dom ändå inte avslutar sin skit och börjar tjafsa när dom som bor i rummet vill sova, tycker Madde höll sig jävligt lugn, hade Mergim och Nardos käftat upp sig så mot mig så hade jag lackat ur totalt. Förstår också att Madde inte kan sova direkt efter en hetsig diskussion med Dampmergim och Nardos.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Tycker du? Tänk vad olika man kan se det för jag tyckte det var en av få ggr som Madde faktiskt var logisk och sa ifrån.

Men inget konstigt att man tolkar situationer olika

Precis, när Madde ÄNTLIGEN tar ton, då ska hon få ta hela skiten.
Emelie ligger helt "oskyldig" återigen, trots att det var hon som uppviglade situationen - ännu en gång.
2021-04-06, 01:43
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Men höll dom verkligen så länge i sovrummet? dom var där inne i Max 10 min

Men dom kunde ha sagt från början "vi tänkte meditera i XX minuter. Vi vet att det är i sovrummet men kan du tänka dig att vänta i XX minuter? Annars kan vi meditera i poolrummet"

Klockan är över 01. Även fast jag vill ha underhållning så försöker jag se det ur deras perspektiv. Sovrum kl 01 borde vara till för dom som vill sova. Det är svårt att göra någon annanstans.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Tycker du? Tänk vad olika man kan se det för jag tyckte det var en av få ggr som Madde faktiskt var logisk och sa ifrån.

Men inget konstigt att man tolkar situationer olika

Upplevde att hon gick in och började attackera direkt, som om hon hade sagt till flera gånger innan vilket hon inte hade gjort.

Hon kunde bara gått in lugn och sagt ”hörni, jag vill inte störa er men är jätte trött och måste sova kan ni flytta till ett annat rum” och då hade dom andra tagit det mycket bättre

Men istället gick hon in och började prata om respekt och bla bla...
Medlem
xrlpyts avatar
Nardos: "Det handlar om KOMMUNIKATION, FATTAR DU? Om man kommer med ATTITYD, det kommer ATTITYD TILLBAKA!"

det säger hon när hon pratar om "tjafset" med Adrian, och hon undrar varför folk missförstår henne hela tiden..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in