Citat:
Ursprungligen postat av
Rudieboi
En dröm hade varit en toalettskål utan lock på, precis bredvid handfatet, som enbart skulle spruta en svag stråle kallvatten - nära sängarna.
Ingen tvål eller hygienartiklar ska dom heller ha.
Avföringsdoften i rummet hade varit ett faktum.
Tänk dig.
Enbart en silverfärgad skål att skita och pissa i samt samma vatten att dricka ifrån den svaga strålen, där man även ska tvätta händerna efter varje toalettbesök.
Streckmunnen Pedrot och skäggbarnet Joel hade med all säkerhet använt den tunna vattenstrålen till att tvätta anuset med, efter att ha uträttat sina behov.
En timme ute på rastgården/per dag, max 2 cigg per skalle.
Knäckemackor ska levereras via ett litet hål i väggen, tillsammans med någon kall smörja på en skitig bricka, som dom på Samhall kokat och mosat ihop, tillsammans med avfettning från bajsbryggan samt med slem från munhåla och näsa, när dom grävt och haft sig - innan dom tillagat den spexiga leverlådan. Eller kanske eventuellt en kalvaladåb som står på menyn för kvällen? Bara fantasin sätter gränser.
Även flera EYYYYYYYYYYY ska höras på repeat utanför dom tunna plexiglasväggarna, under dygnets alla timmar.
Herregud vilken våt fantasti detta hade varit.
Erkänn ändå, att det pirrade till lite i grodhålet på dig också?
Fyfan, håller på att skita på mig efter varje stycke jag läser. Hahahaha. Helvete var får du allt ifrån.
Jag sitter bokstavligt talat och får detta utspelat framför mig. Hahahaha.
Grodhålet är fan radioaktivt nu. Tack för påskens härligaste flabb. Jag har kopierat din text.
Hahahaha.