2021-04-06, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Kommer ju givetvis förtydligas att det inte var möjligt att rösta på jokrar.

Skulle dock vara en grym plot twist om de inte gjorde det.

Typ som när Nardos inte fick reda på att tittarna röstat fram henne till att födelsedagsfiras.
2021-04-06, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Finalister:
Emelie, Narcos, AD och Tanja.
Tråkigt men sant.

Hoppas dom lägger ned hela BB konceptet för gott.

Tror ändå Adrian har för lågt stöd från killar som röstar.
Simon kommer före Adrian.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Mergim? Emelie? En gris??....

Ääämelie! Rätt!
Medlem
Nardosarmén måste verkligen spamma sönder varenda inlägg på BBs insta. Gör snart 50 trollkonton och skriver om Dompa.
2021-04-06, 00:31
Medlem
Ridnes avatar
Det kommer bli Emelie och Nardos även om Simon får mer röster. Produktionen vill nog att de ska bonda nu igen efter att de tjafsat ett par veckor. Allt för att säkra Nardos miljon <3

Jag tycker att det vore mer rättvist om de fick lotta om sådana här uppdrag därinne. Annars blir det ju att samma (Nardos) vinner varje vecka. Det är dag 50 och hon vinner allt som läggs ut i appen. Ingen annan får en chans att steppa upp och visa upp sig och få kameratid. Kanhända att Simon, Steph eller Joel hade varit skitbra generaler och kanske, om de fått chansen, fått fler fans pga det. Men det känns ju redan som att allt är klart när de gör så här.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nardosarmén måste verkligen spamma sönder varenda inlägg på BBs insta. Gör snart 50 trollkonton och skriver om Dompa.

Jag är på!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
En dröm hade varit en toalettskål utan lock på, precis bredvid handfatet, som enbart skulle spruta en svag stråle kallvatten - nära sängarna.
Ingen tvål eller hygienartiklar ska dom heller ha.
Avföringsdoften i rummet hade varit ett faktum.

Tänk dig.
Enbart en silverfärgad skål att skita och pissa i samt samma vatten att dricka ifrån den svaga strålen, där man även ska tvätta händerna efter varje toalettbesök.
Streckmunnen Pedrot och skäggbarnet Joel hade med all säkerhet använt den tunna vattenstrålen till att tvätta anuset med, efter att ha uträttat sina behov.

En timme ute på rastgården/per dag, max 2 cigg per skalle.

Knäckemackor ska levereras via ett litet hål i väggen, tillsammans med någon kall smörja på en skitig bricka, som dom på Samhall kokat och mosat ihop, tillsammans med avfettning från bajsbryggan samt med slem från munhåla och näsa, när dom grävt och haft sig - innan dom tillagat den spexiga leverlådan. Eller kanske eventuellt en kalvaladåb som står på menyn för kvällen? Bara fantasin sätter gränser.

Även flera EYYYYYYYYYYY ska höras på repeat utanför dom tunna plexiglasväggarna, under dygnets alla timmar.
Herregud vilken våt fantasti detta hade varit.

Erkänn ändå, att det pirrade till lite i grodhålet på dig också?

Fyfan, håller på att skita på mig efter varje stycke jag läser. Hahahaha. Helvete var får du allt ifrån.
Jag sitter bokstavligt talat och får detta utspelat framför mig. Hahahaha.
Grodhålet är fan radioaktivt nu. Tack för påskens härligaste flabb. Jag har kopierat din text.
Hahahaha.
2021-04-06, 00:32
Medlem
Citat:
Finalister:
Emelie, Narcos, AD och Tanja.
Tråkigt men sant.

Hoppas dom lägger ned hela BB konceptet för gott.

Pk-4an har knullat programmet i analen så hårt att konceptet är förstört.
2021-04-06, 00:33
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Tror ändå Adrian har för lågt stöd från killar som röstar.
Simon kommer före Adrian.

Fy f-n
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tror också det.
Sitter hon så åker hon, måste ju lätt vara fler än oss som inte står ut med den efterblivna narccisistapan?

Och hennes beryktade "armé" är väl bara en handfull mycket högljudda babbar.

Nardos har många fans och många som stöttar henne. det är enkelt o se hur snabbt kommentarsfälten fylls med nardos namn och hon förtjänar det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Fan jag måste bara rösta på Nardos och Emelie , hade varit så kul att se dom jobba ihop kaos 🤣🤣
så tänker jag de två kommer driva alla till vansinne inklusive varandra.Simon kommer ju bara börja grina om han tvingas ge någon två extra ärtor i ärtsoppan.
2021-04-06, 00:35
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fyfan, håller på att skita på mig efter varje stycke jag läser. Hahahaha. Helvete var får du allt ifrån.
Jag sitter bokstavligt talat och får detta utspelat framför mig. Hahahaha.
Grodhålet är fan radioaktivt nu. Tack för påskens härligaste flabb. Jag har kopierat din text.
Hahahaha.

Lika barn leka bäst
Låt grodhålet förbli radioaktivt, mer anekdoter skall det bli

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in