2021-04-06, 00:03
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Namnen stämmer, det var en av säsongerna med blandade svenska och norska deltagare.. tror det var året Daniel vann, kanske.. 2014? Minns fan inte.

okej, jag hittade inte ngt när jag googla snabbt. Får kolla om jag får fram bilder på dom så jag kommer ihåg vilka det är. Det är ju så BB live ska produceras...man ska se dom knulla o allt annat. O inte en jävla massa censur.
2021-04-06, 00:03
Medlem
tanja la den

militärvecka
2021-04-06, 00:04
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Men, men är det fel att lyssna på Varg Vikernes nu.

Antagligen :P Jag vet inte riktigt hur det låg till med Hoffa men tyckte någon skrev att han inte fick vara med pga hans musiksmak. Vilket för mig låter helt galet men PK-Sverige slår rekord i skitnödighet.
2021-04-06, 00:05
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
kul att de tror de blir fängelsevecka.Pedram hoppas på att bli officiell (officer) mergrin får väl ta och smuggla lite cigg i hans keister.

Haha sa han officiell?
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
När jag röstade i Cmore-appen fick jag se resultatet, när jag en kvart senare röstade i TV4-appen fick jag inte se resultatet

hatar att känna mig som Malmens men luktar RiGgAt eller?

jävla hor produktion fitt tv4 som riggar skiten

osv
Dom riggar garanterat.
BB försöker styra programmet. Så som BB tror att det kommer bli bäst. Och ge mest underhållning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Nä dumjävlar Big Brother har inte alltid haft skräckveckan.
2011 var första året, mr.Knowitall Peddofilia.

+1!
I hans värld så har väl inte BB funnits längre än så
2021-04-06, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Vi MÅSTE vända den trenden för i helvete!!! Vad har Afrika bidragit med? Kolla snett på folk som roar sig och tror att hon är bättre än alla. Emelie, falsk lien snorunge som gnäller. Simon, härlig framåtanda som behöver en mille för att få en nystart i livet.
tänk såhär då ska de få börja nominera snart kommer generalerna ligga risigt till.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
okej, jag hittade inte ngt när jag googla snabbt. Får kolla om jag får fram bilder på dom så jag kommer ihåg vilka det är. Det är ju så BB live ska produceras...man ska se dom knulla o allt annat. O inte en jävla massa censur.
Samtyckeslagen var inte ens på tänkt dom säsongerna och definitionen av våldtäkt var helt annat. Idag är det farligt att ha sån produktion, därför det krävs tummen upp så fort några myser under täcket.
Medlem
Blir besviken om dom inte väcks riktigt tidigt imorgon runt 7-8 tiden
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Juuel trivs väl med våningssäng? Borde vara van efter alla år som kringresande i en Polar -76
Hahaha, och pappan i huset....husvagnen vässar knivar för en hundring styck och mamman lyckas med konststycket att "handla" mat för tre veckor för bara 10 spänn på ICA? 🤔
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Okay, han är dum, ful, taskig, tråkig, lipsill, idiot, äckel, bög, roffare, grinig, gniden, hemsk, simpel, avskyvärd, småaktig, lumpen, skitig. Har jag glömt något Ridne?

Skitig, äckel, ful och bög tror jag aldrig att jag kallat honom men annars tror jag du fick med det mesta
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Vi MÅSTE vända den trenden för i helvete!!! Vad har Afrika bidragit med? Kolla snett på folk som roar sig och tror att hon är bättre än alla. Emelie, falsk lien snorunge som gnäller. Simon, härlig framåtanda som behöver en mille för att få en nystart i livet.

Jag rösta för 1 timma sedan och resultaten ser likadana ut fortfarande/ Nardos 30%, Emelie 25%, Simon 22%

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in