2021-04-05, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Kan vi prata om flexi-Peddos insats när de skulle flytta allt från gymmet till poolrummet?

• Första vändan tog han de lättaste vikterna på 0,5kg.
• Andra vändan tvingade Adrian honom att hjälpa till med knäböjsställningen. AD bar den helt opåverkad med en hand och drack cider med den andra, Peddo kämpade för sitt liv med att orka bära den och smällde in den i glasväggen.
• Tredje vändan tog han sig an den manliga uppgiften att hålla upp dörren.

• När de nu skulle bära sängar till gymmet så hjälpte alla till att bära utom Peddo som tog ~Brevet~.

Han är ju sjukt tanig. Smala armar, framåtlutad rygg och ölmage, ser inte klokt ut.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Hahahahaha peddot ställer sig och ska läxa upp alla och ba NGN SOM INTE FÖRSTÅR??! så förklarar jackie och han bara aha. Vem gjorde han till general. Tror han ryker om han inte blir immun eller hoppas på de

Ja det var faktiskt kul när han försökte med sin "pondus" berätta hur dom ska göra och jackie rättar honom 😂
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Metoo, ja. Det är vad tjejerna på krogen skrikit när oljudith kommit och tafsat.
Ja men där sa du nåt!

Konstigt att ingen av hennes tidigare offer trätt fram, nu när hon är "offentlig"?
Ett rovdjur i hennes klass har nog många skelett i garderoben.
Är nog enda sättet att neutralisera monstret.

Härmed uppmanar jag alla kvinnor som blivit antastade av Äckeljudith att träda fram!
Ska personligen ordna med ganska säkert boende och och hemlig GPS, bara ni gör er plikt och träder fram för att vittna!
NI kommer då rädda många oskyldiga kvinnor från denna super-predator, plus tjäna en rejäl hacka om ni säljer er historia till Aftonbladet. 😉
Medlem
Fan vad Julia och Tjackline ska höras hela tiden. Kan dom chilla lite. Dom andra lär ju få stress av deras tjöt.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Men hur fan ska det gå isf om han ska dela ut en order?
Han kommer bryta ihop och behöva andas i en pappkasse.
Fasen har man lirat boll sedan liten så är man van vid vandrarhem. Så för det för mig i alla fall. Det blir intressant att se dom andra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror inte alla kommer överleva den här veckan.

https://ibb.co/Lpzs7pT

Jag hade inte vågat sova i någon säng som nån av dessa försökt bygga ihop 🤣

Denna vecka kommer bli underbar för oss tittare. Lär bli tjafs om vem som skall sova vart nu
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hoppas BB går in och kontrollerar sängarna innan de lägger sig i dem

13(??hur många är de nu ens??) pers med ett gemensamt IQ på typ 81 ska lyckas skruva ihop skiten utan att det blir mordvapen

kan gå åt helvete

Det kommer gå åt helvete!
Jag har redan poppat popcorn
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag skulle nog inte våga sova i sån där säng om det här gänget ska montera ihop dem. Känns som rena dödsfällan.
Ja, fy fan. Lär ju gå sönder bara någon tittar på sängen.
2021-04-05, 23:30
Medlem
Stackars Dompa som ska få sova i en sån säng
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Blir väckning 06 imorgon då isf! 😅

Kanske 😁 men hellre fest ikväll, och väckning imorgon kl 06 för att skriva ihop sängar. Förstå vad grinigt det skulle vara då 😂
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hoppas BB går in och kontrollerar sängarna innan de lägger sig i dem

13(??hur många är de nu ens??) pers med ett gemensamt IQ på typ 81 ska lyckas skruva ihop skiten utan att det blir mordvapen

kan gå åt helvete

Härligt med en kollapsande säng där Dennis ligger överst och mosar lilla Tjackie vars armar och ben klipps av av metallen. Skulle bli bra TV.
Medlem
Gömmer sig Nardos på dass?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in