När jag röstade i Cmore-appen fick jag se resultatet, när jag en kvart senare röstade i TV4-appen fick jag inte se resultatet
hatar att känna mig som Malmens men luktar RiGgAt eller?
jävla hor produktion fitt tv4 som riggar skiten
osv
Det är väl ändå förståeligt att man inte visar resultat om det är tydligt vilka som leder..så att vi tittare också får en överraskning imorgon när resultatet annonseras!
Militärvecka få se då hur dem ska sova denna gång då.....
Blir det fältmässigt eller kommer vara intressant se det, men hur som maten är frystorkad mat som man mixar i varmvatten...
Vem kommer klaga först månne av deltagarna?????
Den skeppsbrutna och egocentrerade Oljudith sitter verkligen och pratar om sig själv som en sönderrepad skiva. Tur för henne att Bölex var mindre populär. Fartyget hade iaf slagsida och hon fck känna på hur det känns att vara näst minst populär. Sitter man mot skeppsvraket Bölex är det inte en sådan bedrift att röstas kvar, såsom Ojudith ger sken av att det är. Tvångel-gate #125 på gång?
Vore kul om det är revelj imorgon bitti 0600. Bakfulla, uppställda på innergården för en uppfriskande språngmarsch i cirkel på 10 km. Den som klagar eller avbryter blir ställd inför ståndsrätt. Dvs autonominering.
Vem blir veckans Gomer Pyle?
ännu bättre om de får tillräckligt med hinkar ikväll så de blir en trögstart på morgondagen
Den skeppsbrutna och egocentrerade Oljudith sitter verkligen och pratar om sig själv som en sönderrepad skiva. Tur för henne att Bölex var mindre populär. Fartyget hade iaf slagsida och hon fck känna på hur det känns att vara näst minst populär. Sitter man mot skeppsvraket Bölex är det inte en sådan bedrift att röstas kvar, såsom Ojudith ger sken av att det är. Tvångel-gate #125 på gång?
Nu var ju det utan inbördes ordning som arantxa sa.