2021-04-05, 22:50
Medlem
nicamaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hehe.
Och andra behöver inte lika mycket mat. De ligger och fiser och växer. Kommer in på gymmet tar tre tag på cykeln och tror det räcker. Sedan är det fimprutan och böl.

Jag kan släppa käket, vi säger att han har en ämnesomsättning som ingen annan därinne.

Men hur fan släpper jag att han är det största jävla slapparslet när det kommer till kollektiva uppgifter. Vill fan ringa hans föräldrar och vråla att de gjort ett pissjobb med uppfostran
2021-04-05, 22:51
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Bortkastad röst tyvärr... det står mellan Nardos, Emelie och Simon om 2 platser..
Övriga har inte ens 10% var..

Ja det såg jag när jag röstat. Men jag följer ändå hjärtat och röstar på min favorit, Joel.
Oavsett vilka som blir generaler så hoppas jag det kommer bli mycket bråk i veckan för de har varit alldeles för lugnt. 🤩
2021-04-05, 22:51
Medlem
När jag röstade i Cmore-appen fick jag se resultatet, när jag en kvart senare röstade i TV4-appen fick jag inte se resultatet

hatar att känna mig som Malmens men luktar RiGgAt eller?

jävla hor produktion fitt tv4 som riggar skiten

osv
2021-04-05, 22:52
Medlem
Svart-Skalles avatar
Hur svårt kan det vara för BB-produktionen att lägga på en vinjett/notis på skärmen att det är dags för oss att rösta? Som det är nu så har man ingen aning om när man kan rösta om saker.

Jag har 1000-tals idéer och förbättringsområden. Helt säker på att jag skulle göra en bättre prod.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Det innebär att andra personer får mindre. När det gällde käket är det ett evigt gnäll här att inte roffa åt sig. Alkohol kostar cider kostar minst.
Yep. Träna istället för att sitta på den jävla soffan eller fimprutan. Har de ont om tid där inne att de inte hinner att träna 10 minuter om dagen
Medlem
thepizzakingggs avatar
Nu kan man se resultaten igen på röstningen
2021-04-05, 22:53
Medlem
__Alez__s avatar
Då sitter Nardos och Emelie säkert nästa vecka....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Pedram har försvunnit så mycket i huset sista veckorna, inte mycket diskussioner om honom här längre.

För min del får han gärna lämna nästa måndag.
Ja dom har förlorat de två ifrån sin gruppering som han pratade med mest, Therese och Ponne. När Ponne åkte så blev han ett tredje hjul för Judith och Tanja.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag röstade också på den jag ville ha kvar. Tyvärr har typ alla mina favoriter åkt ut. Jesper och Luis var min absoluta favoriter och sen gillade jag katti också. Nu är Joel min favorit av de som är kvar.

Tråkigt. Men då förstår du också att det inte handlar om att jag vill att nån annan åker ut före Joel utan om vem jag vill ska klara sig över dom som jag inte har som favoriter. Joel ligger på min bottenlista tyvärr. Iaf nu. Men det kan ju alltid ändras. Men när det handlar om immunitet så är det inte Joel som får den i denna omröstning
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Hur svårt kan det vara för BB-produktionen att lägga på en vinjett/notis på skärmen att det är dags för oss att rösta?

Som det är nu så har man ingen aning om när man kan rösta om saker.

Precis så som de vill ha det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Klart, en större fegis får man leta efter. Jag är med på banan i hundra knyck. Det är som Filip sade i studion alla tillåter detta. Varför fattar jag inte, men fan killen är ju skön på det sättet. Ironi på högsta nivå.
Varför ska Adrian ta skit från Emelie som försöker pressa fram relationer och det var det som hon inte ville att man skulle göra mot henne.
Medlem
ska satsa på bb vinnare. Värt lägga 500 på Nardos? Ni experter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in