2021-04-05, 22:35
Medlem
thepizzakingggs avatar
Nu kan man inte se vem som leder röstningen för att bli general längre. Riggat eller vad?
2021-04-05, 22:35
Medlem
Jag korkade upp vinet till finalen och känner nu att det kanske var lite förgäves. Alex var väntad att åka ut, Judiths ego och att vara i centrum kommer att vara maxad ikväll och ingen i huset kommer att känna sig nedstämd över att Alex lämnade efter sina två veckor så kvällen kommer att vara likt vilken vanlig festkväll som helst.

Jag erkänner däremot att höjdpunkten som var och lär förbli den bästa ikväll är när Judith o Alex satt i annexet. En liten del av mig tänkte ändå att Judith kan åka även om det kändes orimligt.

Har Judith någon lojal fanbase tro? Jag är lojal Simon och Nardos med mer lojalitet till Nardos. Simon kanske är lite galnare men Nardos är placerad med fel människor, hon hade kunnat göra bra dokusåpa om drama tilläts i huset utan att alla ska hålla händerna dagen efter och prata ut.

Jag tror att jag ger liven en timma sen är det läggdags om jag känner att det inte leder någonstans. Förmodligen blir det Emelie och Madde i sovrummet vilken sekund som helst och Emelie kommer att prata om förhållanden och killar, och Madde prata om Adrian.

Nuggen som vanligt med Judith, Tanja, Jacqueline och Dennis.
2021-04-05, 22:36
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Missledande omröstningar de kör med. Skriver att två ska bli valda och sedan kan man bara lägga en röst. Samma med röstningen om snyggaste killen och tjejen, gick bara att rösta på en.

"De två med flest röster sitter säkert en vecka till. Tyck till innan 08:30"

Står inte att man får rösta på två utan att dom två som fått flest röster sitter säkert.
2021-04-05, 22:36
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Där det faller är att Adrian själv väljer att inte dricka mer än två-tre kärringcider per kväll eftersom han är rädd att tappa kontrollen och råka visa äkta mänsklighet. De har ju försökt supa honom under bordet utan framgång. Han har till och med gömt alkohol den sluge fan men inte ens åt sig själv utan åt sina brushor därinne. Hade han velat supa hade ingen annan fått en enda enhet alkohol för då hade han roffat allt som han gör med maten.
Hälften av de gömmer alkohol, vad snackar du om. Simon och Gamnacken senast när det inte är tillåtet. Har jag fel.
2021-04-05, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Där det faller är att Adrian själv väljer att inte dricka mer än två-tre kärringcider per kväll eftersom han är rädd att tappa kontrollen och råka visa äkta mänsklighet. De har ju försökt supa honom under bordet utan framgång. Han har till och med gömt alkohol den sluge fan men inte ens åt sig själv utan åt sina brushor därinne. Hade han velat supa hade ingen annan fått en enda enhet alkohol för då hade han roffat allt som han gör med maten.
ja tre smirre läskeblask kostar ju lika mycket som 1 flaska med cava de får så det är RÄTTVIST
Medlem
Lissabonfires avatar
Alla rösta Simon som General.
Mest röst för underhållningen, han mkommer göra ett bra jobb som General, dessutom få oss att skratta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nu kan man inte se % längre så nu riggar bb och kommer välja nardos och emelie till generaler och att dem ska sitta säkert
Lägg av med ditt tjat att allt är riggat
2021-04-05, 22:38
Medlem
Zionisternas % kunskaper börjar gå i vägen så vi gömmer röstningen
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
"De två med flest röster sitter säkert en vecka till. Tyck till innan 08:30"

Står inte att man får rösta på två utan att dom två som fått flest röster sitter säkert.
Jag vet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Rösta Emelie eller Simon nu! Eritrea ska varken få bestämma eller vara kvar i Svensk TV!!

Eritrea dominerar ”SVENSK” TV”, sjukt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Simon och Dompa måste bli generaler nästa vecka!

Man kan bara rösta på dom som var först i huset
2021-04-05, 22:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hoppas verkligen det grodan, tyvärr är ju ofta så där extremt feta jättehajar med en sån ENORM stjärt (fena) ofta trycktåliga.😢
Men samtidigt så anfaller man så många oskyldiga, brukar dom ju oftast bli harpunerade! 😃

Groda ser mycket i havet. Svålhajen kommer inte undan. Men även jag blir ledsen att det fula monstret är kvar. Men på grunt vatten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in