Adrian blev nyss arg på Nardos. "du säger inte åt mig vad jag ska göra förstår du det? Du tar längst tid på dig när du ska vakna. Du tar längst tid på dig när du äter. Så säg inte till mig vad jag ska göra. visa lite respekt".
Nardos: oh du... Jag är inte din mamma förståru??!
Adrian: nej. jag vet att du inte är min mamma
Hela tiden med lugn och bestämd röst. Officern håller fortfarande sin karaktär men man ser tydliga sprickor i fasaden nu.
Kan det vara för att lilla madde hänger lsöt?
Emelie har fått NOLL uppmärksamhet idag men madde har fått massor. Blickar, kommentarer, ryggmassage
Innan ni berättar om förnekelsen ni lever i så var det detta som hände med ryggmassagen: madde hade glömt brot det helt. men AD påminde henne och spelade sedan svårflörtad. Madde så att nu får du faktiskt göra det. Och han fortsatte så pass länge att Madde till slut sa "du behöver inte fortsätta mer" )
Men snälla släpp AD och Emelie och jämför dom med Madde . Finns inget mellan dom förutom vänskap .
Sverige är ett bajsnödigt land med ett bajsnödigt folk. Självklart får man nämna Hitler. Självklart kan man också jämföra någon med Hitler om det är uppenbart att det är på skämt, vilket han gjorde.