2021-04-05, 20:39
Medlem
Hur kan Madde frivilligt använda en brun-utan-sol som gör att hon ser grön ut?
Blev hon inspirerad av Shrek eller vad är grejen lol
2021-04-05, 20:39
Medlem
Lunatics avatar
mergim Ljus grönt, Alex Grönt Och Adrian mörkhårig.
Körde dom inte med samma hårfärg.?
2021-04-05, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Varför?
Emelie är inte så omtyckt har jag hört. Detsamma med Pontus han var favorit att inte åka ut men åkte. Alex minst populär sedan tror jag det är Emelie. Madde har heller inte så mycket stöd. Judith har varit en av dom största favoriterna att vinna allt på oddset innan på tredje plats.
2021-04-05, 20:41
Medlem
nicamaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Haha ja absolut! Men hur tror du han skulle reagera? Skulle vi få se en ny sida hos ad? Skulle han dra sig undan eller bli irriterad och provocerad av att ingen bryr sig om honom mer?

Tänk om två deltagare ska lagledare för två olika lag och välja en deltagare till sitt lag om vartannat, så som man gjorde i skolan. Och Adrian skulle bli vald sist. Skulle han visa irritation?

Jag tror det åtminstone så skulle få honom ur balans och det är det enda man kan önska sig just nu. Säkert börja ändra beteende i low key panik och det skulle kunna vara underhållande 🙂
Bannlyst
Juddan in the house 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
mergim Ljus grönt, Alex Grönt Och Adrian mörkhårig.
Körde dom inte med samma hårfärg.?

Jo men Adrian tog först, sen Alex och sist Mergim. Alla fick inte lika mycket hårfärg om man säger så, sen hade dom i hårfärgen/toningen olika länge
2021-04-05, 20:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Visst är det så!
Då hon satte dem i samma rum trodde hon förmodligen att han skulle säga henne men han sade Madde, Tror hon var tvungen göra ngt för att inte visa sin allt för bittra - svartsjuka sida utan komma i god dager!

Men hon kommer inte få han det är problemet för Emelie och hon klarar inte av det på vettigt sätt, Sedan får man feelingen lite att AD har haft koll på Emelie på ngt jäkla sätt som gjort att han automatiskt inte tagit klivet mot hon!
Har en känsla av att han ändå har ett litet gott öga till henne. Jag kanske har fel, men något litet gnager där.
2021-04-05, 20:42
Medlem
Att Joel kände sig så naken utan sin mustasch att han målade dit en med mascara är ändå ganska roligt
2021-04-05, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ehum. Officeren menar du.

Självfallet, en suave Officer ...
herre gud, tror att han har förtrollat mig nu.
Fasiken!
Medlem
Judiths hand rörde vid Tanjas mage.

Tanja gör en diskret min och vänder sig bort.

Judith verkar inte förstå hur hon tar på folk hela tiden.....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Håller med hon har symmetri i ansiktet👍 Tyvärr så är hennes hållning och stil som en EPA traktor brud vilket är väldigt avtändande enligt min smak.
det är Frändefors chic
2021-04-05, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Emelie är inte så omtyckt har jag hört. Detsamma med Pontus han var favorit att inte åka ut men åkte. Alex minst populär sedan tror jag det är Emelie. Madde har heller inte så mycket stöd. Judith har varit en av dom största favoriterna att vinna allt på oddset innan på tredje plats.

Emelie har enormt stöd, Madde har vuxit och fått ökat stöd, slog ju ut Katti.
Judith var favorit men har tappat p.g.a sitt beteende mot tjejer på fyllan.
Dom enda som röstar på Alex är dom som vill ha ut Judith.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in