2021-04-05, 17:22
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Håller med om att hon är likadan som Vicky ger sig på personer som sover. Även Judith ger sig på personer som inte vill.
Nu var ju frågan gällande Em och Vi, inget annat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Världsvana Vickan:

"Och glöm inte heller bort hur ni pratar med folk som gjort misstag.
Jag är inte född igår, sluta få det låta som att jag är sjuk. Jag mår bra, jag är trevlig och har massa fina vänner. Betedde mig som ett jackass där inne och kommer absolut jobba på den dåliga sidan, men gå vidare."

Eh ok gomman
Medlem
Jag är mest förvånad att Victoria har massa vänner. Hur kan folk stå ut med en person som henne?
2021-04-05, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Glöm inte Pedram som också föredrar att pilla på tjejer som sover!
Ja han gav sig på Tess när hon sov. Likadant beteende där också. Undrar om Tess själv vet om vad han gjorde. När man sover är man ju inte medveten om vad som händer. Simon märkte att någon klippt hans ögonbryn och blev chockad. Mycket förståeligt tycker jag.
2021-04-05, 17:24
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Alla där inne är nog innerst inne säkra på att Alex åker därav är ingen speciellt stressad förutom Alex själv då! Detta får mig att hoppas på att någon helt oförväntat åker, helst Madde faktiskt för hon känner sig nog väldigt säker.

Det hade iallafall varit riktigt underhållande om typ Emelie, Madde eller Judith åker mot Alex.

Om någon åker så jag, då tror jag definitivt att Alex får lämna. Tycker att Mergim och Julia kan lämna som redan haft sin chans, känns inte rättvist men hoppas kan man ju alltid!
2021-04-05, 17:24
Medlem
Så var det frågan om vem som är mest värdig vinnare vid halvtid. Är det Simon för att han är charmig och helt filterlös och stammande försöker förklara sig när han ser hur omgivningen reagerar på hans kommentarer?* Är det Tanja för att hon är en så go och rar människa eller Jackie och Alex för att dom fortsätter försöka fast gruppen inte släpper in dom till gemenskapen? Är det Nardos för sin utveckling trots att hon fortfarande har många sidor hon behöver förbättra eller Julia för att hon visar andra sidor än sist (fastän jag älskade Olga)? Är det Emilie för att hon är rak och rolig emellanåt och ställer till det för sig? Fortsätter jag så här kan min slutsats bli att alla är värdiga vinnare av helt olika orsaker men jag väljer ändå just nu att hoppas på fortsättning för några av mina favoriter bl.a grundat på ovanstående. Utan inbördes ordning, Simon, Tanja, Jullan, Emilie och Dompa för sin avslappnande still och för att jag är nyfiken på vad som finns där under ytan
2021-04-05, 17:25
Medlem
Blir väldigt, väldigt förvånad om inte BBAlex åker ikväll. Det här måste väl vara den första måndagen vi alla kan vara överens om vem som åker? Tror inte ens på någon skräll den här gången.
Senast redigerad av robcore 2021-04-05 kl. 17:27.
Medlem
Har Madde duschat bort sin brun-utan-sol??

Hennes brun-utan-sol ser alltid värst ut
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Ja han gav sig på Tess när hon sov. Likadant beteende där också. Undrar om Tess själv vet om vad han gjorde. När man sover är man ju inte medveten om vad som händer. Simon märkte att någon klippt hans ögonbryn och blev chockad. Mycket förståeligt tycker jag.
Dom gjorde ju mer än så Emelie håll på också när han sov och pussade på honom.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Jag är mest förvånad att Victoria har massa vänner. Hur kan folk stå ut med en person som henne?

Fast har hon verkligen det? Måste göra en Larsson34 här och fråga efter bevis utöver hennes påståenden
2021-04-05, 17:26
Medlem
DjPuttes avatar
Alex är den som får lämna oddsen visar det alla forum och sociala medier är lika att Alex får lämna, Så känslan att man inte är spec nervis är väl bra för denna gång.....
2021-04-05, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, det här modet som stylisten släppat in i huset övergår allt mitt förstånd.

VV fortsätter i sina storys visa vilken vidrig person hon är.
tycker alltid de som är med i idol blir "utklädda"och nu vet jag svaret på varför. Allt som är trendigt är inte snyggt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in