2021-04-05, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Min favvolista nu:
Simon
Stef
Dennis
Tanja
Nardos
Judith

Min icke gilla lista nu:
Emelie
Madde
Joel
Nya tjejen inte Julia

De borde åka hem nu utan att bli utröstade:
Mergim
Julia

Judith tycker du om människor som gör övergrepp?
2021-04-05, 13:36
Medlem
Citat:
Min favvolista nu:
Simon
Stef
Dennis
Tanja
Nardos
Judith

Min icke gilla lista nu:
Emelie
Madde
Joel
Nya tjejen inte Julia

Mergim
Julia
Min favvolista nu:
Emelie
Neger
Våldtäktsman
2021-04-05, 13:38
Medlem
Citat:
Min favvolista nu:
Simon
Stef
Dennis
Tanja
Nardos
Judith

Min icke gilla lista nu:
Emelie
Madde
Joel
Nya tjejen inte Julia

Mergim
Julia

Är det så svårt att lära sig namnet på en tjej som varit där ett bra tag nu? Jackie heter hon och Mergim och Julia kommer INTE åka hem om de inte blir utröstade, de är där precis som de andra deltagarna, oavsett vad du tycker om det, vill man ha ut dem får man rösta ut dem när chansen ges. Punkt slut.
2021-04-05, 13:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det kommer fortsätta minska om TV4 vill hålla i programmet 2022.
Yep. Kurvan har pekat nedåt. För två veckor sedan låg de på 90 000. Det är väl därför de försöker ta in de gamla avdankade för att dra till sig fler tittare. Vi får se hur siffrorna ser ut om en vecka.
2021-04-05, 13:40
Medlem
Juste jag har inte postat min rankinglista för veckan. Det har inte varit många ändringar:

1. Mergim (=)
2. Tanja (+)
3. Julia (+)
4. Simon (=)
5. Jackie (+)
6. Adrian (+)
7. Dennis (-)
8. Stephanie (-)
9. Pedram (+)
10. Nardos (+)
11. Emelie (-)
12. Madde (-)
13. Joel (-) (hade honom som etta för 2 veckor sen )
14. Judith (=)
15. Bölex (=)
2021-04-05, 13:41
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Adrian ger Madde massage (utan bh band på ryggen)
Med 10 pers som skall blocka. Vidriga människor.
Medlem
Att Victoria säger att allt hon har gjort är fel osv tror jag beror mestadels på att hon vill få tillbaka/behålla sitt jobb med Jocke.
Medlem
herpesvårtas avatar
Alex nya hårfärg är påfallande lik det man kan hitta i en ettårings blöja.
2021-04-05, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Kan någon klistra in det här? Kan inte läsa det.

Okej, vet inte om jag har någon form av självskadebeteende eller om den förbannade coviden verkligen börjar ta ut sin rätt på min mentala hälsa men jag har alltså suttit och ord för ord skrivit ner det VV lagt upp på instagram. Det bör tilläggas att hon postat det som foton, tror det är skärmdumpar från anteckningar i mobilen. Det gnisslar till ordentligt i grammatikhjärtat och gör ont lite varstans av att ta in detta förfall, så läs på eget bevåg och håll i dig.

Citat:
"Hej Instagram

Jag fick lämna BB. Jag säger när jag får beslutet att jag inte förstår. När jag kom ut till verkligheten så förstod jag absolut varför jag fick lämna. Det jag gjorde var långt över gränsen och visste inte att jag hade den jackass-sidan inom mig. Jag kände direkt när jag klev in att en sida jag inte sett hos mig själv tidigare trädde fram. Jag äger allt jag gjorde där inne och förstår absolut att detta väcker reaktioner. Varken vänner eller familj kände igen mig och det kan jag säga att jag själv inte heller gjorde, därav mina bikter de inte tagit med där jag sitter och säger att jag inte känner igen mig själv
och att jag inte kommer klara av att vara kvar.

Jag kommer inte sitta och skriva att detta inte är jag eller skylla på alkoholen, för obviosly hade jag den sidan inom mig också. Jag tar gärna emot konstruktiv kritik så jag lär mig av detta och att jag bara kan utvecklas. Jag tar fullt ansvar för mina handlingar såklart. Jag vill understryka att mordhot där ni skriver min adress och meddelanden i stil med att jag borde hänga mig får mig inte att utvecklas, utan snarare väcka otroligt onda tankar i mitt huvud som jag kämpar med just i detta nu.

Hela veckan känns som en dimma och jag minns inte ens hälften, vilket inte är en ursäkt utan med ett wakeup call från min sida att jag definitivt behöver jobba hårdare på min självinsikt. Jag har heller inget intresse av någon kille där inne utan ville väcka reaktioner vilket jag såklart ångrar och kommer ta med inblandade när tillfälle ges.

Tack till alla er som skickar kärlek och bra råd och tack till er som förstår att dessa 5 dagar inte identifierar hur jag är som person. Jag är ingen elak eller ond människa och det vet alla dom som känner mig. Jag har aldrig upplevt en hatstorm innan så till er som skriver att jag är feg som inte gått ut offentligt och pratat - Jag har pratat och varit med de som står mig nära. Jag har under dessa dagar suttit med min familj och vänner, gått igenom vad som hänt steg för steg och det har självklart varit mycket och tufft att inse det jag gjort.
Jag har analyserat och lyssnat på kritik och börjat jobba på dessa saker. Det kommer ta tid. Men sluta be mig att ta mitt liv, sluta skriv att ni ska komma och mörda mig, det går mig bara att stänga av. Jag vill utvecklas, jag är inte mer än människa och det bra ni sett av mig innan är ingen fasad. Jag är bra också men den veckan inne i huset var jag inte bra och jag håller med er! Jag ska jobba på det nu med mina vänner och min familj, dom är viktigast för mig, inte ni som inte känner mig.

Och en till sak - de som är kvar inne i huset är tunga som fan! Sluta hata så mycket! Det är på en osund nivå nu!"
2021-04-05, 13:44
Bannlyst
Igår satt Alex nominerade mot ingen, och förlorade 😂😂😂
Inte undra på att tjejerna inte verkar så oroliga idag för att åka ut.
Medlem
Anonym396s avatar
Helvete, vilken lång censur. Får de instruktioner av produktionen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Med 10 pers som skall blocka. Vidriga människor.
6 olika personer bestämde att lägga sig på samma säng och köra vaxning (Pedram, Jaqi, Joel, Tanja, Mergim och Emelie) när det finns 3 andra lediga sängar i samma rum det var lite sus.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in