2021-04-04, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, det enda som hänt idag att Adrian roffat åt sig alla fiskpinnar och sedan gick han över till att äta upp kakorna i samma sekund de kom ut ut ugnen.
Nej men vad är det jag läser... how DARE han??!?!?!?

sjukt att han kan vara så fit med tanke på hur sjukt mycket han äter, och tränar väl inte jättemycket? är inne i gymmet lite då och då bara
2021-04-04, 22:31
Avslutad
Hahahah Nardos är så söt
Medlem
wolfiess avatar
Hur kan man inte tycka Nardos är rolig? Jag dör av garv
Medlem
Hur kan Nardos fortfarande vara kvar? Jag hade inte pallat med att leva ens en vecka med en sån person.
2021-04-04, 22:32
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Och pubishår i ansiktet

JA!! Det ser inte bra ut alls.
2021-04-04, 22:33
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Dennis sa nyss att han imorgon ska trimma ner skägget... Snart får vi kanske se "mannen på bilden"

Hahahhaa kan fortfarande inte släppa den där bilden så jäkla söt ändå då han ser så töntig ut

Men hoppas ändå inte att han ser ut så imorrn
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Alex är verkligen som kliché-Kjelle i Solsidan. Bara rapar ur sig massa självklarheter dagarna i ända.
Kan se framför mig hur han strosar runt på Böda camping om 15 år med jättekula på magen och drar massa pappaskämt och klichéer.
"Kolla nu är glöden helt perfekt. Det är nu man egentligen skulle ha grillat."
"Jag skulle inte kunna bo i något annat land. De 4 årstiderna är det bästa vi har."

klassiker
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-mecom
De är för mesiga runt i kring som tolerera de där.
De är Mammasgosse fasoner på allt och han kommer undan med det också.
Hoppas att BB börjar ransonera maten för då kommer det nog upp till ytan när det märks mer men för mycket konflikträdsla bland deltagarna så tveksam att de kommer bli någon reaktion.

Fattar inte att han har kommit undan så här länge med det men det är väl Nardossyndromet. Ingen vågar säga ifrån till honom heller för att han har Nardos med sig och har fått höra att han är populär av de gamla deltagarna. Han blir värre och värre också. Men det är bra. Kan inte bara vara vi tittare som sett detta utan de måste ju vara irriterade därinne också även om de inte säger något. Uppdämda aggressioner kommer förr eller senare att explodera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Dom är så förbannat lata. De skall träna minst 2 pass om dagen, finns inga ursäkter.
De har ingenting att göra om dagarna + ett fint gym och en utegård.
Förbannade latmaskar.

in med miiitärvecka för helvete uppstigning 06.00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Hur kan Nardos fortfarande vara kvar? Jag hade inte pallat med att leva ens en vecka med en sån person.

Hon är den ända som gör ngt just nu 👍
2021-04-04, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Han har alldeles rätt din son.
AD är en morsgris som utan henne nu är bruscha och jättebusig. Hemma gäller kyrkan på söndagen.

Stämmer nog ganska bra han är skriven sen dec hemma hos mamsen så han hänger nog med det efter han fåt sin frukost serverad på sängen.
2021-04-04, 22:34
Medlem
Svart-Skalles avatar
Eyy Macaren, Macaren, Macarena! EEEEEYYYYYYY MACARENA!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in