2021-04-04, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jag och några polare från bergsjön gjorde vår årliga rassia och baxade några tusen iphones och ipads så nu ska det röstas på alex hela natten

Vill gärna se hur de står och kliar sig i huvudet i kontrollrummet när antalet röster överstiger totala antalet tittare. Kör hårt!

Saknar telefonröstning.
2021-04-04, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Haha jag ser det framför mig
"PAPPA VI ÄR HUNGRIGA!"
"Tust nu bårn päppä skå hå furst!"

Hahaha så jävla sant
2021-04-04, 21:00
Medlem
Haha, har Madde glömt Alex hårfärg? känns som det kommer bli (ännu mer) kaos..
2021-04-04, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Undrar om någon VET, inga gubbgissningar nu.

Men det här med endast en röst per konto och enhet, hur väl fungerar detta?
Kan dom ha koll på vilken enhet rösten läggs från?

Jag röstar via TV4 och Cmore, två olika konton men blivit skeptisk och vågar inte splitta rösterna ifall bara en skulle räknas pga av det här med enheten.

Svar ja
2021-04-04, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Vill gärna se hur de står och kliar sig i huvudet i kontrollrummet när antalet röster överstiger totala antalet tittare. Kör hårt!

Saknar telefonröstning.

vi gör som vi alltid gör i detta landet skyller på rysk inblandning
2021-04-04, 21:02
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Att Madde springer efter Adrian och säger att det ser jättebra ut och att ingen får säga att det är fult för ”han blir jättestressad då”

Men SNÄLLA Madelene för helvete ge upp

Det ser förjävligt ut
Det är nåt allvarligt fel på både bruden och Adrian. Tycker ingen av dom är speciellt snygg heller och tråkigare personer är svårt att finna. Det skulle väl vara den där Tess som åkte ut men som man inte skulle minnas om det inte var för att dom är som trillingar. Hur kan dom släppa in dessa i ett underhållningsprogram. Är det bara för att Adrian är bög som han kom med? Vill se han hångla upp Mergim nu så det blir lite action i sänghalmen.
2021-04-04, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det är nåt allvarligt fel på både bruden och Adrian. Tycker ingen av dom är speciellt snygg heller och tråkigare personer är svårt att finna. Det skulle väl vara den där Tess som åkte ut men som man inte skulle minnas om det inte var för att dom är som trillingar. Hur kan dom släppa in dessa i ett underhållningsprogram. Är det bara för att Adrian är bög som han kom med? Vill se han hångla upp Mergim nu så det blir lite action i sänghalmen.
Tess kunde i alla fall festa. Inte ens det klarar Madde och Adrian.
Medlem
Adrian sitter helt blottad, utsatt och sårbar. Ingen huvudbonad i sikte. Vilket mod, vilken inspiration!!!

Hur länge pallar han?
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r

Haha går in i duschen - kommer ut med 5st blonda hårstrån och sönderbränd skalp
2021-04-04, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r

Om man har sett lite av förra årets säsong så ska man ju ha lärt sig att inte bleka håret i BB i huset och inte överdriva med brun utan sol
2021-04-04, 21:06
Medlem
icons avatar
Hur hamnade Emelie hos Dennis? Senast jag kollade låg hon och blev pillad i håret av Simon.
2021-04-04, 21:07
Medlem
Emelie har så mycket hatare mu, men hon kmr aldrig åka. Endast ifall vi får rösta ut och hon sitter mot Simon och tanja

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in