2021-04-04, 18:48
Medlem
kermiths avatar
Gött, AD har hittat hem. Nu är det bara framåt om ingen cockblockar som vanligt
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
*gäääääsp*
Jag somnar! 🥱🥱🥱🥱🥱
Hur jävla svårt ska det vara för BB att hitta på grejer att göra för dem i huset?! Detta är urtrist! In med tävlingar, hyss, bus, VAD FAN SOM HELST!
Jag somnar om snart!

BB, göm påskägg i huset. Den som hittar flest blir immun av de som hänger löst, och är man redan säker så vinner man en middag för två.

Gör nånting!! Perkele!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Är det jackie och judith som tar hand om maten denna vecka?
+ Alex och Dennis, men de har inte gjort skit.
2021-04-04, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Glasskålarna med köttfärs-geggan har väl inte stått framme oövertäckt på bänken sådär sen de åt lunch..? 🥺
Med tanke på deras hygien och sätt att hantera mat i övrigt så skulle det inte förvåna mig. Med tanke på att de nu lägger köttfärssåsen i matlådor så kan jag inte mig något annat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Det bildas bakterier efter en stund och detta har stått ute i 5 timmar.

Det finns bakterier överallt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
*gäääääsp*
Jag somnar! 🥱🥱🥱🥱🥱
Hur jävla svårt ska det vara för BB att hitta på grejer att göra för dem i huset?! Detta är urtrist! In med tävlingar, hyss, bus, VAD FAN SOM HELST!
Jag somnar om snart!
Ja exakt vad hände med att tävla om bekvämligheter? Det mesta har varit framröstat av tittarna med få undantag. Ex Emelies middag, Emelies tacomiddag osv.

Släng in en utmaning, top 3 får en pizza och två öl vardera. Det får nog dom flesta att prestera sitt yttersta.
2021-04-04, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Med tanke på deras hygien och sätt att hantera mat i övrigt så skulle det inte förvåna mig. Med tanke på att de nu lägger köttfärssåsen i matlådor så kan jag inte mig något annat.

JAG VET, jag veeet. Naiva lilla jag tänker att det ändå måste finnas någon gräns för vansinnet. Men icke.
2021-04-04, 18:51
Medlem
Funderingar...
1. Har Emelie uppriktigt och ärligt talat om för Alex att hon inte var intresserad av honom efter hon hånglat med honom första kvällen i poolen?

2. Är det vanligt att vara egocentrisk, fälla störande, bittra kommentarer om andra och påpeka en massa negativa saker om dem om man varit utstött i skolan?

3. Hur tolkar man det om någon säger att man inte har något mål efter BB men ändå har klart för sig att man ska flytta, bli inköpare och starta ett Instagram-konto med inredning osv.?

4. Vad är ordet när man ständigt pratar om sig själv, alltid vänder konversationer till att handla om sig själv och konstant lutar sig mot hur tråkigt liv man haft det innan man kom in i huset?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Vill bara daska till Dompa löves röv värd en autonominering eller två.

Let’s dask that Dömpass!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPD
Tycker du det är äckligt om det skulle va så? Det är väl inga problem?
Nä matförgiftning är ju alltid kul😃
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Glasskålarna med köttfärs-geggan har väl inte stått framme oövertäckt på bänken sådär sen de åt lunch..? 🥺

nej dem har stått i kylen
Medlem
RegnochSols avatar
Röstar kvar Alex i hopp om att Judith får lämna. Ser dock inte hoppfullt ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in