2021-04-04, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag tror inte, jag vet. Det jag skriver om Emelie är det hon har visat och saker hon själv har sagt/gjort, dvs motsatsen till "nonsens och rena felaktigheter". Jag lägger fram alla bevis som finns på att hon inte är sig själv, bara det faktum att hon sitter i flera dagar och säger att "tittarna vill följa relationer här inne" och sedan RÅKAR gå och kära ner sig i Dompa när hon passande nog hänger löst säger sig självt, men att du är för blind (eller något annat) för att se det är ditt problem.

Det är uppenbart att du fastnar vid saker och inte kan se det på något annat sätt eller med någon annan infallsvinkel, och även det är ditt problem.

Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Du ser det du vill. Emelie var sugen på Dennis direkt han kom in, långt innan hon hängde löst. Hon var även sugen på Alex när han kom in, hon hängde inte löst. Hon har varit sugen på Adrian sen han kom in (och är det fortfarande gissar jag), oavsett om hon hängt löst eller inte.

Ja men typ så . Hon har inte fått intresse för Dennis för att hon hänger löst, dom båda fick upp ögonen för varandra lång innan hon hängde löst.
Så det där är rena bullshit du skriver.
Och dom 2 kommer nog hålla på ett bra tag oavsett om nån av dom hänger löst om båda stannar.

Finns mer intresse för varandra mellan dom en AD och Madde i huset .
Där kommer det vara dött hela säsongen.
2021-04-04, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Madde är för snäll för sitt eget bästa. Vareviga dag när folk ska klä sig så lånar de kläder av Madde och hon ger med sig varje gång. Även när de ska sminka eller fixa sig så ropar de på Madde som om det är hennes jobb att ta hand om jättebebisarna.

Låter som askungen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detarvaldags
Haha, ni är verkligen helt otroliga. I princip varenda människa i BB-huset har sprungit runt i Maddes kläder, men när hon EN gång vill låna ett par mysbyxor så blir det en stor grej?! Jag förstår inte varför man ens tittar på BB om man ändå bara är intresserad av att skapa egna sanningar.

För att hon är precis sån som någon här skrev nyss. Att hon får låna ett par byxor av Adrian betyder i hennes hjärna att de är ihop nu. Så obehaglig är hon
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
vad är en följare?

Ah, jag borde ha varit tydligare, sorry. Följare på Instagram.
2021-04-04, 16:48
Medlem
Mouchinos avatar
Tänkte på en grej, Mergim sa på utegården i början här att han är hetero och att hans föräldrar fått mycket hat eller kan få hat pga rykten kring hans läggning? Om någon kommer ihåg mer ordagrant så får ni gärna lägga till det. Vad är det egentligen för skillnad med att agera som Gay eller säga att man är Gay, ord och meningar kan ljuga men kroppsspråk och beteende talar för att han faktiskt är Gay/Bi. Förstår inte detta och då han försöker övertyga med ord som alltså inte är viktiga för Mergim då hans beteende är ett helt annat språk, så hur kan han kalla sig själv den ärligaste i huset?

Alltså, kroppsspråk och handlingar är mer sanningsenligt än ord!
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-04 kl. 16:53.
2021-04-04, 16:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Ah, jag borde ha varit tydligare, sorry. Följare på Instagram.
ok, har precis lärt mig vad instagram är, fick googla det. Men förstår fortfarande inte vitsen med att ha det :/
2021-04-04, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Vill dom tävla i att dejta någon fiins det andra dokusåpor. Snuskigt Kalla fötter (grisfötter) borde såpan heta med Emelie isåfall.

Jösses , är det nått fel på dej eller??

ANDAS 🙏
2021-04-04, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tänkte på en grej, Mergim sa på utegården i början här att han är hetero och att hans föräldrar fått mycket hat eller kan få hat pga rykten kring hans läggning? Om någon kommer ihåg mer ordagrant så får ni gärna lägga till det. Vad är det egentligen för skillnad med att agera som Gay eller säga att man är Gay, ord och meningar kan ljuga men kroppsspråk och beteende talar för att han faktiskt är Gay/Bi. Förstår inte detta och då han försöker övertyga med ord som alltså inte är viktiga för Mergim då hans beteende är ett helt annat språk, så hur kan han kalla sig själv den ärligaste i huset?

Tror inte Mergim är straight
2021-04-04, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Som alltid med invandrare så är det religion och heder inblandat. Kommer han ut som gay/bi/häst så vanhedras familjen och släkten, som Joel, och han blir lynchad vid nästa bönestund i mosken. Han är 100% homo.
2021-04-04, 16:52
Medlem
Anonym396s avatar
Var är Nardos, Pedram och Adrian? Jag hittar dem inte i kamerorna. Jag antar att blattegänget är fortfarande ute och spelar boll.
2021-04-04, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag tror inte, jag vet. Det jag skriver om Emelie är det hon har visat och saker hon själv har sagt/gjort, dvs motsatsen till "nonsens och rena felaktigheter". Jag lägger fram alla bevis som finns på att hon inte är sig själv, bara det faktum att hon sitter i flera dagar och säger att "tittarna vill följa relationer här inne" och sedan RÅKAR gå och kära ner sig i Dompa när hon passande nog hänger löst säger sig självt, men att du är för blind (eller något annat) för att se det är ditt problem.

Det är uppenbart att du fastnar vid saker och inte kan se det på något annat sätt eller med någon annan infallsvinkel, och även det är ditt problem.

Ja men typ så . Hon har inte fått intresse för Dennis för att hon hänger löst, dom båda fick upp ögonen för varandra lång innan hon hängde löst.
Så det där är rena bullshit du skriver.
Och dom 2 kommer nog hålla på ett bra tag oavsett om nån av dom hänger löst om båda stannar.

Finns mer intresse för varandra mellan dom en AD och Madde i huset .
Där kommer det vara dött hela säsongen.

Just ja, det fick hon ju första kvällen när Dennis kom in. Det såg man klart o tydligt. Då måste man ju bara gå till andra och fara med osanning om att han hade stånd (förlåt bånge enligt henne) samt förstöra han 30-års fest... osv...
2021-04-04, 16:54
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackh0ran
Tror inte Mergim är straight

Nej det tror inte jag heller för hans handlingar säger mer än ord!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in