Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag tror inte, jag vet. Det jag skriver om Emelie är det hon har visat och saker hon själv har sagt/gjort, dvs motsatsen till "nonsens och rena felaktigheter". Jag lägger fram alla bevis som finns på att hon inte är sig själv, bara det faktum att hon sitter i flera dagar och säger att "tittarna vill följa relationer här inne" och sedan RÅKAR gå och kära ner sig i Dompa när hon passande nog hänger löst säger sig självt, men att du är för blind (eller något annat) för att se det är ditt problem.
Det är uppenbart att du fastnar vid saker och inte kan se det på något annat sätt eller med någon annan infallsvinkel, och även det är ditt problem.
Citat:
Ursprungligen postat av
xrlpyt
Du ser det du vill. Emelie var sugen på Dennis direkt han kom in, långt innan hon hängde löst. Hon var även sugen på Alex när han kom in, hon hängde inte löst. Hon har varit sugen på Adrian sen han kom in (och är det fortfarande gissar jag), oavsett om hon hängt löst eller inte.
Ja men typ så . Hon har inte fått intresse för Dennis för att hon hänger löst, dom båda fick upp ögonen för varandra lång innan hon hängde löst.
Så det där är rena bullshit du skriver.
Och dom 2 kommer nog hålla på ett bra tag oavsett om nån av dom hänger löst om båda stannar.
Finns mer intresse för varandra mellan dom en AD och Madde i huset .
Där kommer det vara dött hela säsongen.