Citat:
Ursprungligen postat av
lapetitepois
Hur många gånger har Emelie spontant sagt något positivt till någon eller gett en komplimang till andra i huset? Det är jag, jag jag jag , mig mig mig och Ystad stup i kvarten. Att hela tiden säga hur ärlig man är tyder i mina ögon att man just inte riktigt är det. Är man ärlig så vet man det och har inget behov av att hela tiden påpeka det.
Jag personligen ser ingen som helst humor i att vara bitter, spy ur sig dryga kommentarer och gå runt med en sur min och sucka. Jag har även väldigt svårt att ta hennes "ärlighet" o "genuina sida" på allvar när hon konstant tar upp hur TV fungerar, vad som går hem hos tittarna. Känns som om allt är uträknat. En spelare av rang. Visst är det fint med en "ny" romans i huset förresten? För det är ju det som tittarna vill se och ha...som Emelie så fint sa. Gråta på beställning eller medvetet tvinga fram det (också en fin sida av Emelie som hon glatt delade med sig av till andra i huset? Varför skulle man som vuxen vilja göra det? Tycker mig ha sett ett sådant beteende hos små barn.
Ska hon vinna? Absolut INTE! För jag vill iaf inte se en skådespelare vinna. För det är den känslan hon ger mig.
Detta är endast min personliga åsikt. Man kan inte tycka om alla och man tycker olika.
Vill typ citera det här tre gånger om dagen för resten av säsongen för att folk SKA SE DET och FÖRSTÅ.
Jag blir orimligt provocerad av alla som ba "hihi hon är så bitter och rolig" NEJ HON ÄR BARA OTREVLIG. Otrevlig, dryg och sur. Det är NOLL humor i hennes "bitterhet". Hon säger det bara för att rättfärdiga sitt egna pissiga beteende. Och det här med hennes "ärlighet" sa jag min åsikt om igår.
För att inte tala om hur OTROLIGT självcentrerad hon är, och aldrig pratar om någonting annat än sig själv eller får alla andra att prata om henne. Hon är helt klart en av de MINST genuina där inne, om kanske inte till och med DEN minst genuina nu när VV lämnat.