2021-04-04, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Kanske är det alla mödrar i Alex hemstad som vill ha hem honom nu, de kan inte vänta en minut längre, de måste få bli hans svärmor NU!

Risken finns att han blir sliten i stycken av alla potentiella svärmödrar.
Är du sugen Kanelis?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Hur röstar vi ? Judith ut helst.

vi röstar på att rädda alex då åker en av tjejerna och där tror jag att judith åker då emelie har stort störd och madde har några influenser bakom sig
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Hur kan man som Michelinkock fucka upp ris? Hennes kulinariska kunskaper kommer ifrån ett Kelloggs-paket.
Och hennes hygien-tänk från dom som kör Swosh tankbilarna, som suger upp skit ur bajsbrunnar.

Hon är lika kass matlagerska som hon är vidrig.
2021-04-04, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Hur många gånger har Emelie spontant sagt något positivt till någon eller gett en komplimang till andra i huset? Det är jag, jag jag jag , mig mig mig och Ystad stup i kvarten. Att hela tiden säga hur ärlig man är tyder i mina ögon att man just inte riktigt är det. Är man ärlig så vet man det och har inget behov av att hela tiden påpeka det.

Jag personligen ser ingen som helst humor i att vara bitter, spy ur sig dryga kommentarer och gå runt med en sur min och sucka. Jag har även väldigt svårt att ta hennes "ärlighet" o "genuina sida" på allvar när hon konstant tar upp hur TV fungerar, vad som går hem hos tittarna. Känns som om allt är uträknat. En spelare av rang. Visst är det fint med en "ny" romans i huset förresten? För det är ju det som tittarna vill se och ha...som Emelie så fint sa. Gråta på beställning eller medvetet tvinga fram det (också en fin sida av Emelie som hon glatt delade med sig av till andra i huset? Varför skulle man som vuxen vilja göra det? Tycker mig ha sett ett sådant beteende hos små barn.

Ska hon vinna? Absolut INTE! För jag vill iaf inte se en skådespelare vinna. För det är den känslan hon ger mig.

Detta är endast min personliga åsikt. Man kan inte tycka om alla och man tycker olika.
Vill typ citera det här tre gånger om dagen för resten av säsongen för att folk SKA SE DET och FÖRSTÅ.

Jag blir orimligt provocerad av alla som ba "hihi hon är så bitter och rolig" NEJ HON ÄR BARA OTREVLIG. Otrevlig, dryg och sur. Det är NOLL humor i hennes "bitterhet". Hon säger det bara för att rättfärdiga sitt egna pissiga beteende. Och det här med hennes "ärlighet" sa jag min åsikt om igår.

För att inte tala om hur OTROLIGT självcentrerad hon är, och aldrig pratar om någonting annat än sig själv eller får alla andra att prata om henne. Hon är helt klart en av de MINST genuina där inne, om kanske inte till och med DEN minst genuina nu när VV lämnat.
2021-04-04, 13:43
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Läste här att hon hade pratat med deltagarna om det. Dock tycker jag inte att hon svek. Hon ska leda ett annat program på samma kanal som BB så det är ju tv4 som godkänt det.

Bra att hon sa adjö till deltagarna iallafall. Man sviker om man väljer att sluta som programledare under en säsong, om det inte är pgr av personliga skäl, vilket det inte är i det här fallet.
2021-04-04, 13:44
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Kanske är det alla mödrar i Alex hemstad som vill ha hem honom nu, de kan inte vänta en minut längre, de måste få bli hans svärmor NU!

Risken finns att han blir sliten i stycken av alla potentiella svärmödrar.

Speciellt nu med den nya frisyren! Riktig jävla svärmorsdröm
2021-04-04, 13:44
Bannlyst
Julia med blackface, blir det hatstorm nu?
2021-04-04, 13:46
Medlem
ollepolle90s avatar
En person frågade på BBs instagram ifall de kan ge oss möjligheten imorgon med att rösta ut och de svarade att Önskemålet är antecknat. Nu hoppas vi på det bästa och hoppas vi kan rösta ut Oljudith
2021-04-04, 13:46
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Äh, klanka inte ner på husets egna Mr Bean! 😡

Rösta att han ska sitta säkert istället, så vi får skicka hem VEDERVÄRDIGA Ljugith i morgon! 😉
2021-04-04, 13:47
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
+1

När Emelie frågade henne ”hade du inte velat vara här utan Adrian” så behövde hon betänketid innan hon svarade. Hon behöver åka ut och få hjälp med sitt hets om en kärleksrelation som inte finns

Lugn i byxan, det kommer bli de två efter BB.
Han har redan försagt sig.
Nu är det 100% Nardos och millen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vill typ citera det här tre gånger om dagen för resten av säsongen för att folk SKA SE DET och FÖRSTÅ.

Jag blir orimligt provocerad av alla som ba "hihi hon är så bitter och rolig" NEJ HON ÄR BARA OTREVLIG. Otrevlig, dryg och sur. Det är NOLL humor i hennes "bitterhet". Hon säger det bara för att rättfärdiga sitt egna pissiga beteende. Och det här med hennes "ärlighet" sa jag min åsikt om igår.

För att inte tala om hur OTROLIGT självcentrerad hon är, och aldrig pratar om någonting annat än sig själv eller får alla andra att prata om henne. Hon är helt klart en av de MINST genuina där inne, om kanske inte till och med DEN minst genuina nu när VV lämnat.
Hennes chanser till en man på utsidan är i princip obefintliga nu så hon skjuter sig själv i foten bara.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Är du sugen Kanelis?

🥺

Citat:
Ursprungligen postat av burialhex

Hahahahshah, ORKAR EJ

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera