2021-04-04, 12:53
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Regler gäller inte för Negerflickan snarare tvärtom. Det finns undantag för henne då kamerorna stängs av eller vänds bort när hon klär om eller duschar. Att hon gömmer dricka kommer aldrig att straffas. Produktionen älskar sin gullegris Negerflickan.

Produktionen måste ha stora problem nu när båda deras favoriter är i huset samtidigt, Mergim och Narnia.
2021-04-04, 12:54
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Lite OT.. Men kan man tro att Vikkan går under jorden typ 90 år månne tro ?

Några teorier om ni tror hon kommer ge nån offentlig ”ursäkt”?

Väntar med spänning kring era teorier

Hon kommer säga såhär: "omg jag dog efter jag åkte ut men nu är jag tillbaks för revansch", sen säga att hon kollat på "directors cut" och nu "förstår var alla kommer ifrån" med sitt hat eftersom att "hon kämpar dagligen mot sånt här på sociala medier" men att det ändå "va orättvist för det har hänt värre saker i huset"
2021-04-04, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Produktionen måste ha stora problem nu när båda deras favoriter är i huset samtidigt, Mergim och Narnia.
Vem som helst av dom hade kunnat kniva någon i magen och BB hade ignorerat det.
2021-04-04, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Ja alla här inne ville ju ha ut Victoria så nu kan ju dom vara glada över kumbayaTv även om hon fick ut sig själv så hade hon åkt ut ändå.
Jag ville ha kvar Victoria för underhållningens skull. Nu hoppas jag att Emelie stannar
2021-04-04, 12:57
Medlem
Freeze nu och ta plåthinken som det trummas på var kul på festen i natt men inte nu
2021-04-04, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrians syrra kör en frågestund på ADs insta as we speak. Alla jävla svar är NARDOS. Jag skrev det igår och jag skriver det igen, det måste vara en strategi som är satt redan innan han gick in i huset

Gäller att smida medans järnet är varmt.
2021-04-04, 12:59
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ha koll på badrumskameran nu. Gorillaflickan sa att hon skulle duscha snart. De kommer vända kameran in i väggen.

Den är påsatt. Tänk att få sätta på henne.
2021-04-04, 13:01
Medlem
Judith blev nominerad som året kock på Macdonalds ett år. Hon lagade flest hamburgare än alla andra så kallade påhittade kockar. Men det chefen inte visste om var att hos åt dem alla. Detta resulterade att hon blev återbetalning skyldig på 120 000. Hon uppskattar idag hamburgarna bättre då hon gjorde en magsäckförminskning.

Men hon var fast besluten att ingen skulle stjäla hennes magsäck igen. Så hon började äta hamburgare igen och köpte allt överblivet fett hos dom olika hamburgar kedjorna. Idag har hon lyckats återskapa magsäcken.
2021-04-04, 13:01
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Hon kommer säga såhär: "omg jag dog efter jag åkte ut men nu är jag tillbaks för revansch", sen säga att hon kollat på "directors cut" och nu "förstår var alla kommer ifrån" med sitt hat eftersom att "hon kämpar dagligen mot sånt här på sociala medier" men att det ändå "va orättvist för det har hänt värre saker i huset"

Hahaha SPOT ON
2021-04-04, 13:04
Medlem
Ut med Mergim tack. Okej Adrian med.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ha koll på badrumskameran nu. Gorillaflickan sa att hon skulle duscha snart. De kommer vända kameran in i väggen.

Duschar hon med handduk?
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Judith blev nominerad som året kock på Macdonalds ett år. Hon lagade flest hamburgare än alla andra så kallade påhittade kockar. Men det chefen inte visste om var att hos åt dem alla. Detta resulterade att hon blev återbetalning skyldig på 120 000. Hon uppskattar idag hamburgarna bättre då hon gjorde en magsäckförminskning.

Men hon var fast besluten att ingen skulle stjäla hennes magsäck igen. Så hon började äta hamburgare igen och köpte allt överblivet fett hos dom olika hamburgar kedjorna. Idag har hon lyckats återskapa magsäcken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in