2021-04-04, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
När Tanja ville bugga med honom ikväll när det spelades dragspelsmusik ratade han det med kommentaren att det var tråkigt och han gillade det som var annorlunda. Tänkte då att det kanske även gillar tjejer för oj vad han släpper loss med Nardos och hennes danser
Hahha jaa han släppte verkligen loss där. Nått finns ju där. Ska bli spännande att se hur de utformar sig. Han verkar ju iallafall ha mer intresse för Nardos än för Madde i alla fall.
2021-04-04, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nu gnäller Nardos om Emelie?

Ja nått som har en för 1 halv vecka sen , släppte bara liksom.
AD nästan somnar till hennes prat
2021-04-04, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Nardos berättar till Adrian om disk saken för att Emelie sa idag t de att hon tagit avståns frpn Nardos och Adrian ville veta vrf så Nardos berättar

Ja men under den tiden gjorde AD inte så mycket heller . När han väl lagar mat nu och då lämnar han kvar allt , städar aldrig efter sig.
Men han får aldrig skit från nardos
2021-04-04, 02:43
Medlem
thepizzakingggs avatar
Vad ser folk ens i Adrian mer än att han är snygg? Varför är han så populär av folket? Han är ju så tråkig
2021-04-04, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Mysig stämning i rosa sovrummet. Tanja ska sova därinne. Det har hon inte gjort innan?

Jo typ 2 gånger 1 gång själv och sen med judith
2021-04-04, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Skräll att just du av alla skulle försvara Nardos. Not. Det är EXAKT likadant som när Emelie berättar för någon om Nardos, men DÅ JÄVLAR är det skitsnack. Idiot. Det är exakt likadant.

Hahahha ja dom för samma sak mot varandra . Men folk fattar inte det
2021-04-04, 02:45
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Skulle hon komma med det där slitna "ser svart" snacket mot mig skulle hon få se svart på riktigt. I form av en gammal hederlig glödhet Skultuna gjutjärnsstekpanna rakt in i sitt fläskiga bajsbruna flugätande goblinfejs.
Det vore värt en vända på Hinsan eller psyket.

MVH/Gnomegirl.

Äsch, vi fixar det! Ingen volta för dig inte.
Lillebror och Legionären fixar ett lutbad och en nedgrävning av skelettet.
Själva formen på kraniet utesluter sedan ett kol-18 test.
En prima Cro-Magnon. Kan sedan ställas ut på valfritt stenåldersmuseum. Slå-ihjäl-Arnold hade blivit imponerad.
2021-04-04, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Rasistiskt dravel
För att ha ett användarnamn som antyder att du skulle vara normal så verkar du ha väldigt många problem. Sök hjälp.
2021-04-04, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag förstår varför Emelie tog avstånd från Nardos efter deras diskbråk.

Om man inte är en hund som Adrian utan åsikter så går det ej att ha en vänskap med en jobbig människa som Nardos. Alla diskussioner blir till bråk.

Nu när Nardos snackar med Adrian så förstår man att hon har noll självinsikt.
Jag följde dagen efter på liven och Emelie försökte prata med henne flera gånger men Nardos låtsades som hon inte fanns, och så Emelie har berättat så var hon ju mobbad och utstött i skolan så jag kan förstå varför Emelie kunde känna sig utanför. Sen i poolrummet när de snackade då KRÄVDE i princip Nardos att Emelie ska förstå henne, men vägrade förstå varför det som hände efter bråket var jobbigt för Emelie. Nej, Nardos har ingen självinsikt alls.
2021-04-04, 02:50
Avslutad
Är de Madde som fått en skrattattack?
2021-04-04, 02:51
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Jag följde dagen efter på liven och Emelie försökte prata med henne flera gånger men Nardos låtsades som hon inte fanns, och så Emelie har berättat så var hon ju mobbad och utstött i skolan så jag kan förstå varför Emelie kunde känna sig utanför. Sen i poolrummet när de snackade då KRÄVDE i princip Nardos att Emelie ska förstå henne, men vägrade förstå varför det som hände efter bråket var jobbigt för Emelie. Nej, Nardos har ingen självinsikt alls.

Frågan är varför ett troll som Narcos matas hela tiden.
En fet smäll på de redan fläskiga sugmals-läpparna vore på sin plats alla dagar i veckan, för åtminstonde 50 år framåt.
2021-04-04, 02:52
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Äsch, vi fixar det! Ingen volta för dig inte.
Lillebror och Legionären fixar ett lutbad och en nedgrävning av skelettet.
Själva formen på kraniet utesluter sedan ett kol-18 test.
En prima Cro-Magnon. Kan sedan ställas ut på valfritt stenåldersmuseum. Slå-ihjäl-Arnold hade blivit imponerad.

Jag skulle gärna holka ur henne till en stilig tysk dykardräkt, hon verkar vara i lagom storlek för mig och jag skulle kanske kunna komma in i den ärorika Kriegsmarine.
Därefter skulle jag bli det mest eftersökta ludret på Madame Doras "Vindstyrka 11".

MVH/Gnomegirl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in