2021-04-04, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det jävla skåpet hade fått betala mig för att jag skulle kolla. 🤮
Så säger du bara
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Känner mig ärad! Partysnigeln utlovar en brakfest.
På senaste åren har jag själv hållit mig till att röka braj och hålla mig i bakgrunden. Jag hade väl ibland lite svårt med att förstå när festen var slut annars

Ni vet den där när man vaknar upp på psykakuten efter en fet jävla hemmafest med en öm skinka efter lite lugnande (efter att ha blivit misstagen för att ha psykos när man egentligen bara varit flöddrad och full) och undrar hur fasen gick detta till??
Ingen?
Nähe..
haha de hade jag aldrig gissat om dig
Medlem
Citat:
På senaste åren har jag själv hållit mig till att röka braj och hålla mig i bakgrunden. Jag hade väl ibland lite svårt med att förstå när festen var slut annars

Ni vet den där när man vaknar upp på psykakuten efter en fet jävla hemmafest med en öm skinka efter lite lugnande (efter att ha blivit misstagen för att ha psykos när man egentligen bara varit flöddrad och full) och undrar hur fasen gick detta till??
Ingen?
Nähe..
Gud vad din profilbild är on brand med det här inlägget
2021-04-04, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Så säger du bara

Nix, vad hade du gjort med henne då 🙉🙊🙈
2021-04-04, 00:45
Medlem
Ge dom mer alkohol för i helvete BB
2021-04-04, 00:46
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:

Ingen?
Nähe..
😂😂😂
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej, verkligen inte. Menade mer att hon fick bevis på att hon faktiskt gjort något fel genom att bli utslängd MEN hon behöver för den sakens skull inte ta åt sig av det - vilket hon givetvis inte kommer göra. Hon kommer ENDAST skylla ifrån sig.

Som utbildad inom psykiatri så kan jag säga att ja, solklar narcissist. Psykopati har vissa kriterier som hon inte uppfyller (vad jag vet), men narcissism är ju en "lite mildare variant" av psykopati.

Ja, om hon har någon i sin närhet som bryr sig om henne så bör de hjälpa henne med en kontakt inom psykiatrin.

Det tråkiga är att en narcissist hade tagit det som en stor förolämpning att bli hjälpt till psykiatrin för sitt beteende. Har en narcissist i nära familj och jag har insett att det inte är någon idé att ens ta upp dennes dåliga sidor öht, då den aldrig kommer förstå att den beter sig illa.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coorling
Ge dom mer alkohol för i helvete BB
Det är en jävla söndag imorgon där ingenting händer. Fan vad jag hatar TV4.
2021-04-04, 00:47
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Då har du det svettigt uppe på stången.

Anna Book är 154 cm och väger nog närmare 154 Kg.
En världsstjärna och karlmagnet.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
"Han var avundsjuk på min karisma och alla mina miljontals fans. Den nollan existerar endast på grund av mig och mitt hårda arbete i hans bolag...."

MVH/Gnomegirl.

Hon gick verkligen in och trodde hon var bättre än alla andra

Men lite ledsen är jag att vi inte fick rösta ut henne imorgon. Det hade varit så jävla skönt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Du har lekt svensk hela dagen och nu säger du "gött". Du har tidigare inte lurat nån men kul ändå att du avslöjar dig nu.

Sist jag såg så är detta inte något ord från ett u-land
Medlem
Julia vaknade till och gick på toaletten... ingen vågade skrika. Haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in