2021-04-04, 00:05
Medlem
Gutis avatar
Produktionen
2021: - hörni, vi måste tänka annorlunda i castingen från förra året. Det var inte bra, men vi körde oss något och ska göra det bättre. Vi måste ta in lite mer galna och färgstarka personligheter.

I bb-huset 2021: hold my beer, vi kör tumbrottning på fest
2021-04-04, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Skumt, både på Simon och Alex lät det ju dom dom trodde VV var "stor" och i princip helt omöjlig att vinna över!?

Tycker dom borde minnas hur hatad hon blev förra året?
ja o bred som en lagårdsvägg
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja, det är så underbart. Det är som ett välorganiserat kaos! 🤣
Och den ena deltagaren efter den andra passerar Adrian och säger klyscha efter klyscha hur fint allt är och han nickar instämmande medan han inte kan låta bli att känna efter att kepsen sitter milimeterrätt på huvudet.
Är bra nyfiken på vad Adrian tänker egentligen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Men Simon. Skriker ut Adrians systerdotters namn medan han pissar i duschen.

haha vilken kung
Medlem
Fan vad tråkigt ingenting som händer.
2021-04-04, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Skumt, både på Simon och Alex lät det ju dom dom trodde VV var "stor" och i princip helt omöjlig att vinna över!?

Tycker dom borde minnas hur hatad hon blev förra året?
Ja, men verkligen. Simon var ju DÖDSövertygad om att Alex skulle ryka mot henne för att hon "kom så långt" förra året. Synd att de inte blev någon duell mot henne och Alex, skulle verkligen mindfucka dem.

Man kan tycka det, ja. Men jag tänker att man kanske glömmer bort sådant när man blir sådär starstruck.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Varför har herpes hållning som Gollum ibland

vill egentligen inte skriva det pga känner mig SKITtaskig men hon SER lite ut som Gollum när hon går så
Jag TROR att det beror på att hon är en riktig människa och VET att jag själv ser ut som så titt som tätt.

Man får ändå ge dem det, att de är otroligt modiga som stiger in i huset med 24/7. Jag kan lista en trettio punkter utan problem som tråden skulle TOKHATA med mitt utseende.

Men just Gollumgrejen är kul, tror det handlar mer om hennes mun faktiskt. Typiskt fulsöt tjej, man kan liksom inte bestämma sig för vad man tycker.

Personligen har jag kommit fram till att jag gillart, är ett charmigt utseende på något sätt.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
AD och maddes samtal va riktigt pinsamt
AD var pinsam. Han vet vad Madde vill, så bollen ligger hos honom. Han tog inte chansen, och det bästa vore om Madde drog till en ny hunk som BB tog in.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Produktionen
2021: - hörni, vi måste tänka annorlunda i castingen från förra året. Det var inte bra, men vi körde oss något och ska göra det bättre. Vi måste ta in lite mer galna och färgstarka personligheter.

I bb-huset 2021: tumbrottning på fest
och nu det ännu mer rafflande Arga leken!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Haha! Jag tror och hoppas att Madde kommer bli hett villebråd bland Stockholms överklassinglar (som t.ex. Gynning är) och hittar sin prins. Hon är värd det bästa. En snäll tjej med fötterna på jorden. Den typen är sällsynt bland Stockholmsbrudar.
ja det är hon väl värd kan ju inte sitta och intervjua mösspelle i flera år
2021-04-04, 00:08
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
och nu det ännu mer rafflande Arga leken!

Sjukt spännande....
2021-04-04, 00:08
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Joel.
Hur i h-e har den pajasen kunnat hänga kvar såhär länge?
Redan första dagen jag åg honom komma in började en röst i min skalle: "Hello Madam. This is from Microsoft support. Are you online right now?" Sagt med Apu från The Simpsons röst.

Om han ändå varit åtminstone hälften så skön som Apu hade jag kunnat stå ut med honom, men han har bara varit en plåga sedan dag 1.

MVH/Gnomegirl.
😂😂😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in