Nu ska Narnia börja snacka igen om hennes oerhört hårda liv och om hur stark hon är. *Gäsp*
Asså hon snackar inte ens om sig sj. Hon höjer ständigt alla kring henne och ni ger henne hat. Störde mig lika mke på nardos först för att JAG inte tillät mig sj att förstå henne men snälla bara lyssna på ur klok hon är egentligen. Hon är så fkn geniun ❤️
Asså hon snackar inte ens om sig sj. Hon höjer ständigt alla kring henne och ni ger henne hat. Störde mig lika mke på nardos först för att JAG inte tillät mig sj att förstå henne men snälla bara lyssna på ur klok hon är egentligen. Hon är så fkn geniun ❤️
Nä, gurkan ska inte in i detta. Det är att förstöra den sanna gurkan. Nu har han ju förändrats men om man snackar om gamla gurkan, hade han kommit in i detta hus hade han skällt ut alla och somnat.
Så jävla trist säsong tyvärr
Huset behöver en äkta profil som kryddar till BB ordentligt som han. Såg ju bara vilken skillnad det blev när Jullan + Mergim kom in
Hahaha nu får Adrian prata om situationen med Madde och Vickan med Alex och Dennis. Tror inte han är så intresserad av det Han ville nog bara intervjua Alex ifred.