Här har ni den udda följaren som inte följde DC förra året då den konstant var på rosa rummets kumpaner och fuckade hela upplevelsen. Det goa från förra året var för min del ”underground-rummen” där Sami, Julia och Glasman satt och snackade skit (även Jassa i början och slutet). Äääälskade detta och Julia i detta. Olga var bara en extra krydda som underhållning, men den Julia man föll för är 100% åter i år.
Sen är det såklart så att man tycker/tänker/gillar olika. Men ville ändå fylla på tråden med att ALLA absolut inte tycker att Julia tappat sin glans, det hon visar upp i år är det hon visade i underground-kamerorna förra året som vissa av oss bara tokälskade. Ärlig, rak, genuin, tokig, öppen och freeminded.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-04-03 kl. 22:58.
Till och med när han och Madde talade ut i sovrummet igår ville han avsluta det med ett prank.. Vem gör så som är över 10 år?
Jag reagerade också på det. Så medan Madde lägger fram sitt sargade hjärta under en lång monolog så sitter han och klurar på pranks. Adrian är en pojke, punkt.
De som har gömt alkohol ska fanimej inte komma undan. Har sett Pedram vid två tillfällen stoppa ner i kavajfickorna och jag tycker det får va stopp och belägg nu!
ja allt går till en gräns när nog är nog och den gränsen är nådd nu ge hela bunten auto då jävla kommer det bli liv i huset
Här har ni den udda följaren som inte följde DC förra året då den konstant var på rosa rummets kumpaner och fuckade hela upplevelsen. Det goa från förra året var för min del ”underground-rummen” dör Sami, Julia och Glasman satt och snackade skit (även Jassa i börja och slutet). Äääälskade detta och Julia i detta. Olga var bara en extra krydda som underhållning, men den Julia man föll för ör 100% åter i år.
Sen är det såklart så att man tycker/tänker/gillar olika. Men ville ändå fylla på tråden med att ALLA absolut inte tycker att Julia tappat sin glans, det hon visar upp i år är det hon visade i underground-kamerorna förra året som vissa av oss bara tokälskade. Ärlig, rak, genuin, tokig, öppen och freeminded.