2021-04-03, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jepp simon gömde och för en kvartsen ungefär tror jag man såg han försvann ur bild bort mot sitt rum med 4 enheter å sig

eller så svepte han dem direkt

Den där killen verkar ju vara en alkoholmissbrukare! Hoppas han söker hjälp på utsidan! -.-
2021-04-03, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Aha såg nu att det bara var de två BB-relaterade. Hoppas att hon sitter på psykakkis atm, verkar behöver av flera anledningar.
Ja, ett par månader på Sankt Görans psykakut kanske hjälper.
2021-04-03, 22:06
Medlem
Ridnes avatar
Någon som vet när vi får utegårdskameran??? Det är ju där allt händer.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja tidigare under säsongen under en frezze bla annat när räven kom in och snodde all alkohol simon bara går iväg lyfter på en blomma plockar upp 2 bärs och sveper den ena då blir det frezze igen och räven kommer in och plockar hans kvarvarande öl

Ja juste nu kommer jag ihåg.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja precis och de ska ge konsekvenser för de har fått klara och tydliga förhållningsregler som ska följas annars...... om inte ska de veta att de brutit mot reglerna. Lika för alla!
Vet inte vad Nardos gjorde med det hon tog. Hon kanske bara tog ut och hade det öppet framför de andra. Såg inte att hon gömde. Men Pedram la i sin kavaj.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Madde mår inte bra.

Det syns bäst när ingen pratar med henne eller tittar på henne, först då kan hon deppa ihop så det syns.

Nej det snurrar nog säkert många tankar i hennes huvud just nu och på det dessutom måste lösa problemet med en finne bakom örat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag gissar färre/mindre dramatiska klyftor mellan individerna i huset. Goare stämning osv.

Fan jag tror det snarare handlar om att denna grupp är lite mindre loco o kräver därmed mer alkohol för att spåra ur ordentligt o skapa bra tv-content😅
2021-04-03, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag gissar färre/mindre dramatiska klyftor mellan individerna i huset. Goare stämning osv.
Sant, det är ju inte uppdelat mellan rummen så som det var förra året. Tror mycket handlar om att man inte får pakta vilket bidrar till mycket mindre skitsnack och grupperingar.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Den var bra, hoppas hon säger till andra att du har snart en finne i röven och pekar på Judith
Eller "Har du haft en finne i röven?" till Joel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovestein
lol ögonbrynet var bara droppen, hon var ett svin från start till slut som samtidigt bröt mot hur många regler som helst. sen lägger varenda jävel undan alkohol där inne

Och det är helt ok att Judith antastar folk därinne med diverse perversa saker, kommer undan med en varning. Pedram går på en redlös kvinna får inte ens en varning. Ska man slänga ut folk och ge varningar så ska man vara konsekvent rakt i genom. Inga jävla undantag
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har tänkt på det förut, men tänkte på det nu igen

att det är helt sjukt att Judith kan ha så JÄVLA tjockt hår fast hon rakat halva skallen

skulle jag göra det hade jag haft typ tre hårstrån kvar på hövve
är så avis

Haha det är fan sant , inte tänkt på det tidigare!
Medlem
Tessan är saknad https://imgur.com/xGV2z7e

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in