2021-04-03, 21:15
Medlem
Anonym396s avatar
Skitproduktion

Varför ser jag bara 3 människor av 15?

Ge oss fler kameror att välja mellan men det kan de inte för då blir det mer jobb att censurera.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag förstår förresten inte hur folk tänker. Det röstas alltså för att Alex ska hänga löst istället för
att man röstar taktiskt och säkrar honom så att vi ÄNTLIGEN kan få ut Judith. Jag röstade givetvis kvar Alex för att vi kommer inte få chansen att skicka Judith på läääänge om vi missar det nu.
Alex kommer sitta varje vecka när nomineringarna kommer igång och det är bättre att spara honom till nästa vecka.
Jag röstade givetvis kvar Alex. Mig spelar det dock ingen roll om Ojudith eller gråterskan Madde åker ut.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Eller hur? Sedan attackerade han den där chokladgrejrn. Han roffar åt sig godsaker på samma sätt Simon roffar åt sig öl.

Det gör han alltid. Han är inte bara tråkig, han är en egoistisk roffare också.
2021-04-03, 21:16
Medlem
hahhah lackade Simon över ögonbrynet eller varför fick Viktoria lämna?? inte följt dagen 😂😂😂
2021-04-03, 21:17
Medlem
Vill bara tillägga att jag gillar inte alls nya fb utseendet
Medlem
kermiths avatar
Skönt att se Steph glad för en gångs skull.
8 veckor av böl i fimprutan efter Simon gör en galen.
Gissar på att det kommer sluta likadant ikväll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
BB kameraarbete är under all kritik, nu filmar dom bara benen på personen i blåa sovrummet, kameran rör sig inte ens efter personen. Sover dom i produktionen eller vad gör dom?

De läser kommentarerna på insta såklart
2021-04-03, 21:19
Medlem
icons avatar
Värdelöst att sovrumskameran inte filmar personerna som är därinne utan har kameran riktad mot de tomma sängarna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vi var ju överens om att han är hennes bitch.
Blir du förvånad. Hon ger inte ens lite punani.
Tror inte att han är sugen på någon punani tbh.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jag vet folk är helt hjärndöda dem tänker aldrig ett steg längre när dem räknar utanbara röstar för sin favorit alex hade ju varit en perfekt nyckel nu för att få ut judith på måndag hon hade garanterat åkt men folk vill väl se henes jävla kladdande så dem kan sitta där hemma och gnälla på instagram sen och känna sig duktiga

Ja inte verkar folk ha något logiskt tänkande iallafall. Finns inte en chans att Madde hade åkt om de tre suttit (utan riggning). Inte många som gillar Judith och Madde skulle som sagt ha Nardos, Adrians, och Bianca Ingrosso i ryggen.

Produktionen vill uppenbarligen ha kvar Oljudith. Annars hade de, som vore rättvist, låtit Alex "vinna" duellen efter att Vicky gjorde bort sig och blev utskickad.Nu såg de sin chans att få ha kvar Judith trots allt. De ska väl göra allt för att putsa upp hennes dåliga renommé nu. De har redan börjat bearbeta henne med sina så kallade varningar när hon ofredar folk.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Skitproduktion

Varför ser jag bara 3 människor av 15?

Ge oss fler kameror att välja mellan men det kan de inte för då blir det mer jobb att censurera.

resten sitter i rosa rummet och viskar...
2021-04-03, 21:20
Medlem
esetts avatar
Jäklar vilken festprisse AD är, klackarna i taket, skriker högljudt...Nää skoja. Han rusa in i sovrummet och slänger sig i sängen, vilken kille, han vet minsann hur man festar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in