2021-04-03, 18:23
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
neej ska han göra det

Jepp. Det kommer bli råfult Han tog dessutom en som bara ljusar upp fyra nyanser så det blir orange.
2021-04-03, 18:24
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian är som en civilsnut tv4 anställt för att hålla koll på festerna och vara diplomatisk när det blir bråk. Han sitter och smuttar på en cider hela kvällen och håller koll på att inget drama sker för då är han där och medlar. Undrar om han gömmer taser i mössan att ta till om någon deltagare blir oregerlig och proddan säger i hans öronsnäcka att eliminera dem.

Haha ja tom när han gömmer undan alkohol i gymmet är han diplomatisk och delar ut till alla som kommer på honom 😂
2021-04-03, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Om det är någon som har intresse av att veta detta: inte en enda uppdatering från VVV. Hennes Instagram är inte ens låst vilket jag förväntade mig.
Förhoppningsvis blev det akutvisit på psykiatrin för henne
Har uppdaterat hennes profil så FEBRILT hela dagen att jag börjat få massa ryckningar i min tumme.

Tror att någon i hennes närhet typ tagit telefonen ifrån henne så att hon inte ska börja lägga ut saker i affekt. Alternativt akutpsyk. Eller en kombination av båda.
2021-04-03, 18:25
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Lite förvirring i omröstningen, förut låg det uppe en omröstning vem som var ärligast/hetsigast, och så fick man rösta på två deltagare. Nardos är definitivt hetsigast (jag vägrar rösta på Jacki för någonting), men ärligast..?
Rörigt värre.
2021-04-03, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Adrian vann snygghet omrsötnngne
Nardos leder just nu stort på ärlighets omrsötngknen

undra va nästa är

Vem får sin tvätt tvättad av sin mamma?

Saker som fiskats upp under tiden i bb samt lite från castingen. Helt enkelt borde skicka ett spel kring sådana frågor i stället för ytligt trams.
2021-04-03, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Haha ja tom när han gömmer undan alkohol i gymmet är han diplomatisk och delar ut till alla som kommer på honom 😂
civilsnuten haha den är bra ...
2021-04-03, 18:27
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Din profilbild ❤️

Tack! ❤️
Fingerpistols-Dompa i rökrutan
2021-04-03, 18:27
Medlem
__Alez__s avatar
Fick Alex veta något om omröstningen som är igång, eller tror hon att han är safe?
2021-04-03, 18:28
Medlem
Varför sitter Alex som på en scen?
2021-04-03, 18:28
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen

Du menar.. Konfiskerar alkohol som den civilare han är Han gav bara till "rätt" personer. De som inte skapar drama när de blir fulla.
2021-04-03, 18:29
Medlem
icons avatar
Citat:
Om det är någon som har intresse av att veta detta: inte en enda uppdatering från VVV. Hennes Instagram är inte ens låst vilket jag förväntade mig.
Förhoppningsvis blev det akutvisit på psykiatrin för henne
Ja det är intressant att veta hur det blir för henne nu så tack för att du delar med dig
2021-04-03, 18:30
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian är som en civilsnut tv4 anställt för att hålla koll på festerna och vara diplomatisk när det blir bråk. Han sitter och smuttar på en cider hela kvällen och håller koll på att inget drama sker för då är han där och medlar. Undrar om han gömmer taser i mössan att ta till om någon deltagare blir oregerlig och proddan säger i hans öronsnäcka att eliminera dem.
Spot on.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in