Citat:
Ursprungligen postat av
Mikase
Ja det tycker jag är en självklarhet.
Det är ju ganska svagt av emelie att inte tvinga henne till psykologen som faktiskt finns där.
Allting kring adrian blir ju toxic. Adrians dröm om miljoner är ju som bortblåst. Alla kring madde nu är ju hemska vidriga as tydligen.
Tror du inte emelie hade dragit ut på stan/partat osv om madde hade betett sig såhär? Nu är det omöjligt. Madde har ju sabbat alla fester sen jag vet inte hur länge.
Hoppas madde och emelie åker. eller så kan det komma in en ny tjej som kan gå in enbart för att haffa adrian. Så trött på att allt ska hanfla om adrian. Adrian vill inte ens att det ska handla om adrian
För Maddes mentala hälsa tycker jag absolut hon borde få komma hem till sin familj och sina äkta vänner. Hennes panik igår när Emelie hetsade henne var i min värld ond och inte vad en riktigt vän skulle göra.
Emelie behöver gå i terapi och inte gå runt som en ångvält och manipulera, vända och vrida allt till sin fördel och göra sig själv till ett offer. Ibland känner jag att hon visar på Narcissistiska symptom.
Tycker alla inblandade nu kan låta Adrian vara.