2021-04-03, 16:19
Medlem
Folk känner sig trygga? vilket bullshit, sen att du va själv, ja undra varför äckliga våldtäktskvinna
2021-04-03, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
nu vankar fettot in i anexet med tunga steg, borde sökt till biggest loser istället.
Du menar
https://www.google.com/search?gs_ssp=eJzj4tDP1TfIrcwyMGD0Yk9OLCrJTcwDADfY BfY&q=cartman&oq=cartm&aqs=chrome.1.69i57j46l2j0.4 349j0j4&client=ms-android-samsung-gs-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=D17G8Cwh3x47kM
2021-04-03, 16:20
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja, men de vinklar ju allt till Nardos fördel även om jag vill ha ut Judith så tycker jag att det är fel av produktionen att totalfavorisera EN deltagare och hylla, lyfta, ge tv-tid, och ställa alla mot väggen därinne som inte sätter henne på piedestal.
Alla som vågar säga till Nardos slänger produktionen ut. Titta på Pontus och Katti.

Det börjar bli en sekt där inne där produktionen tvingar alla att slicka apflickans röv annars kommer Filip Dikmen in och förödmjukar dem i svensk TV.
2021-04-03, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Ja det tycker jag är en självklarhet.
Det är ju ganska svagt av emelie att inte tvinga henne till psykologen som faktiskt finns där.

Allting kring adrian blir ju toxic. Adrians dröm om miljoner är ju som bortblåst. Alla kring madde nu är ju hemska vidriga as tydligen.

Tror du inte emelie hade dragit ut på stan/partat osv om madde hade betett sig såhär? Nu är det omöjligt. Madde har ju sabbat alla fester sen jag vet inte hur länge.

Hoppas madde och emelie åker. eller så kan det komma in en ny tjej som kan gå in enbart för att haffa adrian. Så trött på att allt ska hanfla om adrian. Adrian vill inte ens att det ska handla om adrian

För Maddes mentala hälsa tycker jag absolut hon borde få komma hem till sin familj och sina äkta vänner. Hennes panik igår när Emelie hetsade henne var i min värld ond och inte vad en riktigt vän skulle göra.
Emelie behöver gå i terapi och inte gå runt som en ångvält och manipulera, vända och vrida allt till sin fördel och göra sig själv till ett offer. Ibland känner jag att hon visar på Narcissistiska symptom.

Tycker alla inblandade nu kan låta Adrian vara.
2021-04-03, 16:21
Medlem
BengtLadens avatar
Någon som såg när VV lämnade förut? Var det censur och plötsligt var hon borta?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Du är trög, dom kastade nyss ut Vickan och Alex för att rädda tjejtrion.

Ja jag tror detsamma. Vicky hade åkt imorgon ändå. Det stod klart och tydligt med tanke på siffrorna.
Vi kommer aldrig få ut Judith. Det verkar omöjligt. När fanskapet väl hänger löst (trots att hon borde blivit utkastad för längesen) så fixar produktionen så att hon blir säker ändå. Ger upp den här säsongen om hon inte åker ut med sitt övergreppsarsle före på Måndag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
För Maddes mentala hälsa tycker jag absolut hon borde få komma hem till sin familj och sina äkta vänner. Hennes panik igår när Emelie hetsade henne var i min värld ond och inte vad en riktigt vän skulle göra.
Emelie behöver gå i terapi och inte gå runt som en ångvält och manipulera, vända och vrida allt till sin fördel och göra sig själv till ett offer. Ibland känner jag att hon visar på Narcissistiska symptom.

Tycker alla inblandade nu kan låta Adrian vara.

+1
2021-04-03, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja, men de vinklar ju allt till Nardos fördel även om jag vill ha ut Judith så tycker jag att det är fel av produktionen att totalfavorisera EN deltagare och hylla, lyfta, ge tv-tid, och ställa alla mot väggen därinne som inte sätter henne på piedestal.
Håller med. Det är uppenbart att de vill elda på saker som liksom är utredda redan. I vilket syfte då? Jo, att fortsätta hålla Nardos i offerrollen, där hennes lilla armé vill ha henne.
Medlem
Rappa på din tjocka jävel jag SOMNAR! rasist och våldtäkts judith
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Så folk vill alltså hellre få ut fjanten Alex istället för någon som varit prio nr1 att få ut under en längre tid? Folk har klagat och gnällt över kladd-Judith och vill att hon ska ut ASAP. Tänk lite smart nu! Sitt inte och beklaga er över att kladdith är kvar sen om Alex åker.

KLADD-JUDITH UT!!

+100000000000000 Givetvis röstar man för att Alex ska sitta säkert. Judith ska UT!
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Hon är bara sig själv??? Så hennes övergrepp är en del av hennes persona?

Ge er.
Hade hon sysslat med det som de skriks om här hade hon redan åkt ut. Folk där inne gillar ju Judith.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtLaden
Någon som såg när VV lämnade förut? Var det censur och plötsligt var hon borta?

var en lång jävla cirkus där victoria till en början vägrade lämna och skulle skylla allt på simon till slut blev alla inkallade i rosa sovummet där victoria blev kallad till annexet för utgång var 2 halvlånga censurer under timmen detta pågick

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in