2021-04-03, 09:59
Medlem
Hej! Jag är färsk ny medlem så var snäll mot mig om jag ställer frågor som redan fått svar. Har läst tråden sedan BB startade men inte vågat skriva förrän nu.

Det jag undrar, men aldrig fått svar på är varför Nardos kallas Cookie? Någon som vet?
Medlem
Simon besviken att Vickan ej raka av hans ögonbryn , ” tycker det är kul att ni målar på mig , sen besviken att inte rakat ”
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Asså jag hatar Ankläppen och vill ha ut henne. Men ändå vill jag ha kvar henne för hon kan skapa drama.
Metoo
2021-04-03, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Vad är det Adrian döljer i sina kalsonger? Tar alltid på sig byxor under täcket, han är så konstig.

Han vill dölja sin morgonbånge.
2021-04-03, 10:01
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLaughAlot
Hej! Jag är färsk ny medlem så var snäll mot mig om jag ställer frågor som redan fått svar. Har läst tråden sedan BB startade men inte vågat skriva förrän nu.

Det jag undrar, men aldrig fått svar på är varför Nardos kallas Cookie? Någon som vet?
För hennes hjärnkapacitet är i nivå med en pepparkaka förstås. 😉
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-03 kl. 10:06.
2021-04-03, 10:01
Medlem
Donnabella666s avatar
Så många skrev ju att Viktoria rakade av ögon brynen på simon och hon skulle autonomineras och allmänt ett jävla liv angående det.
Hur kunde så många se fel ??
2021-04-03, 10:03
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Fattar heller inte hur de i huset klarar av att visstas runt henne. Joel, Madde och någon annan var i sovrummet och Joel sa att det var någonting som stank kraftigt. Madde visste precis var det var och vände sig till Negerflickans smutstvätt och tog upp flera plagg och luktade på. Såg ut som att hon skulle spy. Men men, vad förväntar man sig av en negerflicka som tvättar sig en gång i månaden i avföring i hemlandet?
Hon är så jävla genomvidrig!
2021-04-03, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Vad är det Adrian döljer i sina kalsonger? Tar alltid på sig byxor under täcket, han är så konstig.

Ja du vem vet 🍆 kanske 🍤
2021-04-03, 10:05
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Ja, jag vet inte hur Bianca resonerar denna gång, men du kanske har rätt. I så fall ska vi ha kvar Madde bara för att något kanske kan hända senare på utsidan? Ösigt!!

är det inte bra de pratar ut då? Och Adrian skulle behöva prata klarspråk.
Adrian har ju försökt förklara på sånt sätt att han inte ska förlora stöd på utsidan, han stänger inga dörrar för han vet detta gynnar han i spelet så Madde lämnas ändå med vaga förhoppningar om att han ÄR intresserad och detta ältas med Emelie.
Tycker också det var vidrigt att hon stöttade Vickan till en början, men jag tänker att samtalet i poolrummet med Adrian kanske grundar sig i en viss självinsikt att hon fuckade Madde och ville ställa det till rätta?
Såg du inte då Emelie föste in dem i sovrummet eller sov du då??
Där sade han klart tydligt han var INTRESSERAD av Madde men ville ta det på utsidan samt att han han inte sagt alla känslor han hade för henne, Varför tror du Madde blev så jäkla lugn efter det samtalet dem hade månne??
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabella666
Så många skrev ju att Viktoria rakade av ögon brynen på simon och hon skulle autonomineras och allmänt ett jävla liv angående det.
Hur kunde så många se fel ??
Det var ingen som sa att hon rakade av hela din jäkla fläskläpp. Inte en enda. Det som sades var att hon rakade av en del av hans ögonbryn. Hur är det med läsförståelsen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tror han har komplex för sin lille riddare. Tråkigt men sant.
Lägg av, han har hoppat i poolen med kalingar.
2021-04-03, 10:07
Medlem
Jag såg bara att hon var på väg och BB stops henne och kalla henne till bikten.

Men enligt Simon nu hade det varit ok att raka av ögonbrynen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in