2021-04-03, 01:32
Medlem
Pedraaaaaam

Säg
Till
Dom
Medlem
Där kom det, pedram lackat på vickan
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
AD och Madde hade ej fått det snacket om det inte vore för Emelie sa till henne och AD att gå till rummet. Även såg till att Nardos kom ut till poolen . Sen har ju E varit ganska galen ikväll sagt saker m.m men hon försökte hjälp till båda Madde och Vickan fast på ett konstigt sätt då hon själv är ass packad
Ja och hon toppar det nu med att kalla sig själv sjuk i huvudet.
2021-04-03, 01:33
Medlem
codemeds avatar
Säg till dooom, Di leva
2021-04-03, 01:33
Medlem
Anonym396s avatar
Sa Pedram att Victoria tryckte ner Dompa?
2021-04-03, 01:34
Medlem
polskzclager245s avatar
Vad händer?? Fattar inget
2021-04-03, 01:34
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Men herregud. Tog en paus och kom tillbaka och Emelie snackar fortfarande om deras prank och hur hennes reaktion var. Hur lång tid har det gått nu? Typ 40 min?

Det är Madde som inte kan sluta prata om det. Hon fick väl en känslomässig release efter snacket med Adrian.
2021-04-03, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Snälla kan vi inte rösta ut alex nu, vi kan vänta med Vickan. Hon tillför enormt mkt mer än han. Mår illa varje gång jag ser han, speciellt efter förra lördagen, sån mes som inte sen kan stå för sina åsikter men ska gnälla som fan när inte dompa hör. Han är så äcklig mot Emelie också, plus sjukt gnällig jämt. Känns som han är så avis på Adrian, han lägger pikar hela tiden till honom och störde sig som fan i början när alla sa Adrian är snyggast osv. Han låtsas skoja men man förstår ju att han är så avis, så patetisk!

Absolut inte. Ut med mobbaren är prio ett. Alltid.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Sa Pedram att Victoria tryckte ner Dompa?

Hör det ej ! Men dompa och vicki känner varandra ute gemensamma vänner utanför
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sjukt! Bra att Pedros ändå stod upp för Joel.

Steffi, det är bara du som är kär i Simon. Simon har ju sagt från dag ett att han inte vill ha en relation med dig.

Men varje gång Steffi tar avstånd från honom så drar han ju in henne igen. Inte så lätt att läsa av honom när han gör så. Han sa ju till Judith en gång att han tyckte det var jobbigt att Steffi tyckte det var kul att det kom in snygga killar och att han blev sårad av det. Sen tror jag att han är duktig på att dölja mkt bakom sin humor.
Jag håller med om att dom ältar detta varje fest och även jag börjar tröttna på det nu. Men deras värld är ju väldigt liten så när det finns nåt att prata om så drar dom det ju hur många varv som helst. Det är ju samma sak med Madde och AD, det ältas ju om och om igen. Dom kommer inte släppa det förrän det kommer något nytt att prata om
2021-04-03, 01:36
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Snälla kan vi inte rösta ut alex nu, vi kan vänta med Vickan. Hon tillför enormt mkt mer än han. Mår illa varje gång jag ser han, speciellt efter förra lördagen, sån mes som inte sen kan stå för sina åsikter men ska gnälla som fan när inte dompa hör. Han är så äcklig mot Emelie också, plus sjukt gnällig jämt. Känns som han är så avis på Adrian, han lägger pikar hela tiden till honom och störde sig som fan i början när alla sa Adrian är snyggast osv. Han låtsas skoja men man förstår ju att han är så avis, så patetisk!

Kommer aldrig rösta ut Alex före vv.
Alex i väggen får min röst, vv måste ut.
2021-04-03, 01:37
Medlem
Anonym396s avatar
Nu när Pedram snackade om Nardos så bröt han helt plötsligt mot reglerna i rökrutan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in