2021-04-03, 00:31
Medlem
Hon är säker på att Adrian VILL dejta henne
Medlem
Mouchinos avatar
Men jävlar nu har Pedram lagt sig brevid Julia!
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Tyvärr så åker väl Madeleine på måndag , istället för Emelie. Tror ändå Judith är ganska populär trots kladderna på festerna. Emelie är fortfarande mer populär än den anonyme Madde.
Tyvärr!?
Madde skulle åkt redan i måndags. Ingen kan sakna henne när hon lämnar. Adrian kommer även kunna slappna av igen.
Judith sjunker djupare och djupare efter varje fest.
Hon åker när hon sitter nominerad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Herregud, nej. Emelie ska ingenstans.

Jag älskar att olyckan Emelie är dökär i Adrian men låtsas som att hon inte är det och håller på med andra snubbar och sedan så ångrar hon det. Hon försöker också sabotera för alla tjejer i huset som kärar ner sig i Adrian och pushar dem till att hångla med honom så att han backar. Jag måste se hur detta slutar.

Emelie har gjort sitt. Puppetmaster ska hem till sin källare igen!
Medlem
Ett jävla ältande från äckelmadde, hor emelie kan gå och lägga sig illa kvickt. men ÄLTANDET MÅSTE TA ETT STOPP.
2021-04-03, 00:32
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koco123
Jag hoppas verkligen dem tar med all skit Emelie snackat ikväll i avsnittet
Så falsk hon är
Spelar ingen roll om hon så knivhugger Madde till döds inatt, Ljugith är hundra gånger vidrigare, jobbigare och har (nästan) lika vedervärdig röst som Negros och otroligt nog ännu vedervärdigare skratt. Dessutom är hon en galen våldtäktsLesbian och mytoman.
Medlem
Lobbaaans avatar
Vad tror vi om Emelie, känns lite 50/50 att det kan bli fullt psykbryt och tvångströja inatt, alternativt ta emot Stor-Dennis sats?
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Har tyckt (stroke?) Emelie varit uppfriskande negativ!?
Men för helvete, hon är ju bara en dryg surfitta som bara sitter och ältar en kopiös massa HELT ointressant skit!

Dessutom på nåt jävla främmande utländskt språk som man inte fattar ett ord av!

Men hon ska ju inte ut på måndag, hon kan vara kvar en stund till, Madde med.
SjöodJurith ska fraktas bort med hjälp av en hjullastare med gafflar och en tankbil stor nog för en valhaj.

Ja jag har också gillat det bittra hos henne.
Men det hon har hållt på med ikväll är bara såååå dumt.
Hon har en egen vilja och är vuxen och kan säga ifrån, men jag tror inte detta spektakel hade skett om inte Vicky var där inne. Men det är ingen ursäkt, definitivt inte. Hon sjönk för mig ikväll.

Men har fortfarande hellre kvar emelie än Judith.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Herregud, nej. Emelie ska ingenstans.

Jag älskar att olyckan Emelie är dökär i Adrian men låtsas som att hon inte är det och håller på med andra snubbar och sedan så ångrar hon det. Hon försöker också sabotera för alla tjejer i huset som kärar ner sig i Adrian och pushar dem till att hångla med honom så att han backar. Jag måste se hur detta slutar.
Hon är inte lika förutsägbar som många andra därinne, på gott och ont.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Kan nån raka bort horan Vickys asfula ögonbryn inatt när hon sover? Hoppas alla i huset ger henne en massa hat och fryser ut henne om det stämmer att hon rakade bort ögonbrynet på Simon.

Jag hade blivit tokig. Får se hur Simon tar det.
Simon kommer bli sur om det stämmer. Jag tror Pontus utmanade Simon att raka ögonbrynen och han vägrade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Nu kryddar Emelie! Fan va hon matar Madde. Det är ju därför Madde är helvild på AD.
Fan Emelie tankar henne med en massa felaktigheter.

Madde hållit på veckor om AD , nu försöker folk hjälpa till bara . Madde börja och nu hetsar folk för att dom vill hjälpa till så nu får ju Madde som hon vill
Medlem
Conny63s avatar
Är ögonbrynet bortrakat av ankan så 100%%% är hon ur huset före 12.00 i dag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in