2021-04-03, 00:19
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Maddes tjat om Adrian. Nog börjar de bli väääääldigt tjatigt. Varför lägger hon inte bara ner helt.
Dagisnivå.
Och produktionen visar 15min varje kväll om detta i varje kvällsavsnitt.
Nu är Emelie igång och pressar henne om de också.
Vad hade ni trott hon skulle bjuda på för nytt när ni räddade henne i måndags!?
Så less. De blöder mer i öronen av de här än Nardod eeeeey (nästan).

ZzzzZzzZzzzzzz
Det är ju Emelie som drar igång hela jävla karusellen!
2021-04-03, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Fy fan vilka grisalår Judith har. Herre jesus!
Väger minst 30-40 kg på ben minst! borde nästan sökt till biggest loser istället.
2021-04-03, 00:20
Medlem
SEr ni nu med era egna ögon hur Madde gråtfärdigt säger "jag vill inte pusha honom för då kommer han stöta bort mig!" och Emelie skriker på henne och tjatar och tvingar henne att pusha sig på honom. och säger "GÅ OCH HÅNGLA UPP HONOM!!!!!"

Om jag hör en enda jävel till säga att Madde är den som pushar så blir jag ännu mer förbannad än vad jag redan är! Skärp er nu FB VAR ÄRLIGA!

Emelie är den falskaste äckligaste vännen i huset. Varför gör hon såhär mot Madelene?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Börjar folk inse att Beavis and Butt-Head inte är så bra?
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Såg inte när hon gjorde det, men troligtvis så var det hon eftersom hon satt där med hyveln när hon blev inkallad i bikten.

Shitt vad stört alltså!
Medlem
maddo135s avatar
Ni som säger att det enbart är Madde som tjatar om Madde/AD....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Absolut autonominering om det stämmer 😖😖😖😖😖
Hon är ju redan typ auto iom att hon kom sist i guldramsjakten. Hon kommer dessutom ryka på söndag och det vet produktionen redan.

Bästa just nu hade varit att de bara skickade hem henne och satte Alex i omröstning med tjejerna till på måndag ist.

VV går över lik för att komma dit hon vill. På exakt alla nivåer. Borde inte släppas förbi ”bara för att de vet att hon ryker ändå”.
2021-04-03, 00:21
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är faktiskt helt sjukt! Tycker inte ens det är ok att sminka och greja på folk som sover.

Nej iaf inte när man inte känner varandra. Vicky kom in i måndags och nu gör sånt på en person som SOVER och hon inte känner!

Hade jag däremot somnat hos en polare jag känner väl och den personen dragit en eyeliner i mitt fejs som jag lätt kan tvätta bort hade jag garvat.
Men skulle ALDRIG göra det på nån jag inte känner väl och som jag inte vet hur dom reagerar.
Och nu rakade hon bort halva ögonbrynet också. Shit vad sur jag hade blivit
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
SEr ni nu med era egna ögon hur Madde gråtfärdigt säger "jag vill inte pusha honom för då kommer han stöta bort mig!" och Emelie skriker på henne och tjatar och tvingar henne att pusha sig på honom. och säger "GÅ OCH HÅNGLA UPP HONOM!!!!!"

Om jag hör en enda jävel till säga att Madde är den som pushar så blir jag ännu mer förbannad än vad jag redan är! Skärp er nu FB VAR ÄRLIGA!

Emelie är den falskaste äckligaste vännen i huset. Varför gör hon såhär mot Madelene?
verkligen! stackars maddde!! låt oss rösta kvar henne snälla detta får mig att må dåligt
Medlem
Men Emelie driver ju MAdde till psykisk ohälsa nu. IDIOT!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Börjar folk inse att Beavis and Butt-Head inte är så bra?
Man kan ju hoppas ÄNTLIGEN

SÄG TILL DOOOOOOOOOOOM

Emelie fucking suger
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Speciellt om han sover dessutom!

Precis. Personen är inte vid normalt medvetande.
Det är sånt som man i Sverige får 8-10 år för. Ungefär som att råna en bank

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in