2021-04-02, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Nä, trash, du är inte sexig...
Antar att du syftar på Tjackie? Kan någon tycka att hennes dansande är sexigt? Spyr lite i munnen över hennes strippshow.
2021-04-02, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Emelie gillar it dennis, hon vill ba skaffa ett kärlekpar så tittarna räddar henne 🙂

Nej , innan hon sagt osäker så har dom haft nått
2021-04-02, 21:14
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha jag skulle nog... inte göra det, nej. Och är inte helt säker på att HAN skulle uppfatta OM jag (eller någon) gjorde heller med tanke på hans brutala ögontics. Han har inbyggda strobelights.

Edit: FAN nu får jag dåligt samvete igen hahaha måste dricka mer

Haha Jag tycker hans tics är lite gulligt. Jag behöver nog sprit jag också!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tycker att VV påminner om Hejhej-zigenarkärringarna som sitter utanför Ica och tigger.
Klockrent Ketchup, och numera skriker ju dessutom ALLA HEEEEJ HEEEEEEEEJ HEEEEEJ!

Inspirerade av den bindgalna infödingskvinnan.🤢
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag vet, jag vet! Helt ofattbart hur det är idag.

Nej, tvivlar på att hon kommer vinna. Jag stör mig inte alls på henne lika mycket som förut. Ja, förutom när hon skriker och det gör hon ju mest hela tiden.

Exakt hela tiden skriker hon.
Ställer sig alltid på den strategiska platsen (i
höjdnivå över de andra) och skriker tills hon får allas uppmärksamhet. Tröttsamt. Att ingen får nog och talar henne tillrätta, är för mig en gåta. Som ett litet barn som behöver känna en fast hand på sin axel och få höra sanningen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Kan vi diskutera att alla har börjat skrika EYYY och AHHH EHH. Så åker nardos kmr vi ända höra ljudet
Japp det är sjukt störande, såhär och ayyyyyyyy eeeeyyy är cancer för öronen folk som härmar andras ord är patetiska nollor
Medlem
"Jag vill få in en pole så jag kan poledansa lite"

nej
nej
nej
nej
NEJ

queen(nåväl) of pole säger NEJ
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nej för fan. Emelie drar iväg med Dennis till ett mörkt rum förhoppningsvis

Hoppas verkligen!
Medlem
Adrian och mobbar viktoria och emelie, deniz och pedram har låst in sig i Rosa rummet. Medans resten av huset INKLUSIVE Madde är i poolrummet och dansar, njuter och har kul.

Den så kallade "svansen" har lossnat från rumpan
Medlem
Tjackir är en tjej som tror hon är skit bra i sängen men suger och nu erkände hon för tanja att hon ör en strippa på utsidan
2021-04-02, 21:15
Medlem
Har ni märkt att nardos-hatarna alltid skyller på att hon får sympatier pga sin hudfärg men samma personer ska alltid kalla henne apflicka eller neger eller djungelvarelse? Snacka om att grabbarna där hemma vid tangentbordet har torkaperiod denna vår. Njut av hennes dans just nu istället och dröm er bort till varmare breddgrader. Besattheten får ni spara på lite tycker jag.
2021-04-02, 21:15
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men det är ju fööööööör likt hennes vanliga namn, som jag av någon anledning inte TÅL. Förstår, som sagt, inte hur man kan döpa sitt barn till Jaqueline och fortfarande övertyga någon om att man älskar barnet.
Aha. Råttis..? Pga råttsvansarna hon har nu och de beryktade taråttkorten. Hm, nej det var inte bra. Jag ger upp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in